Gå til innhold

FU: Hvilket møbel....

Anbefalte innlegg

Gjest swept away
Skrevet

..er din favoritt hjemme hos deg, og hvorfor?

Skrevet

Det runde, antikke bordet mitt med kule-ben i mørkt tre.

Fra 1920-tallet.

Fordi det har sjel!

Skrevet

Sofaen. Den "inneholder" mange lange gode kvelder og samtaler.

Skrevet

Sofaen, fordi den er så god å sitte i. :)

Skrevet

OPPVASKMASKINEN

(om man kan kalle det et møbel....).

Skrevet

Senga, fordi jeg elsker å sove. Men skinnhjørnesofaen kommer på en meget god andreplass.

Gjest uten signatur
Skrevet

Stresslessen, fordi den er så god å sitte i!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har en sabla god reckliner fra Hjellegjerde. Den sover jeg liketil i deler av natta når ryggen blir for ille.

Gjest zuuul
Skrevet

Godstolen. gammal grønn stol godstol jeg arva fra mamma.

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg har en sabla god reckliner fra Hjellegjerde. Den sover jeg liketil i deler av natta når ryggen blir for ille.

Har også en veldig god recliner fra Hjellegjerde. Men det blir sofaen som er favoritten, eller kanskje senga ;-)

Skrevet

Sofaen. Gammel og slitt, men verdens beste middagshvilemøbel!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har også en veldig god recliner fra Hjellegjerde. Men det blir sofaen som er favoritten, eller kanskje senga ;-)

Senga er ikke akkurat favoritten min på grunn av ryggproblemer, samme gjelder sofaen. Hadde du derimot spurt mannen min så hadde han nok vært enig med deg. :-D

Skrevet

Bokhyllen, definitivt, fordi den bærer med seg så mange gode historier: )

Skrevet

Velge?

Tja... Kontorstolen, fordi det er her jeg koser meg mest med godteri, brus, tv og internett samtidig. Stort sett hele tida ;)

Sofaen, fordi der har jeg og sambo mange lange gode samtaler, og den er god å ligge på når jeg er fyllesyk eller vil bare se på tv.

Senga, fordi det er der jeg sover...? :o Og litt annet.

Skrevet

Senga! Fordi jeg er så glad i å sove;-)

Og hundeburene, fordi det er deilig å bure inne hyperaktive hunder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...