Gjest Møllejenta Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hvordan vet jeg at gutten liker meg,han sier ikke noe om det. Han svarer meg jo pr mld eller på nette. Han tar ikke kontakt selv,men gjordt det par gang men det er i fylla. Hva skal jeg se etter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drittsekk gutt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har opplevd det samme med en jente. Hun flørtet alltid med meg på sms/msn, men hun ringte bare når hun var full. Jeg fant på masse ting vi kunne gjøre sammen, og hun var alltid med og flørtet og likte det. Men hun ville ikke ha meg fant jeg ut til slutt. Det jeg gjorde var å vente og se om hun til slutt tok initiativ til å finne på noe. Det var veldig vondt for meg for det tok lang tid før hun gjorde det. Jeg tok det som et tegn. Jeg lot henne "føre" hele kvelden og var selv passiv. Hun ville egentlig ikke noe mer og kvelden ble bare som å være med en venn. Uka etter spurte jeg henne rett ut. Da fikk jeg svaret... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.