Gå til innhold

Hvordan vet jeg det?

Gjest Møllejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Møllejenta

Hvordan vet jeg at gutten liker meg,han sier ikke noe om det. Han svarer meg jo pr mld eller på nette. Han tar ikke kontakt selv,men gjordt det par gang men det er i fylla. Hva skal jeg se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Drittsekk gutt

Jeg har opplevd det samme med en jente. Hun flørtet alltid med meg på sms/msn, men hun ringte bare når hun var full. Jeg fant på masse ting vi kunne gjøre sammen, og hun var alltid med og flørtet og likte det. Men hun ville ikke ha meg fant jeg ut til slutt.

Det jeg gjorde var å vente og se om hun til slutt tok initiativ til å finne på noe. Det var veldig vondt for meg for det tok lang tid før hun gjorde det. Jeg tok det som et tegn. Jeg lot henne "føre" hele kvelden og var selv passiv. Hun ville egentlig ikke noe mer og kvelden ble bare som å være med en venn.

Uka etter spurte jeg henne rett ut. Da fikk jeg svaret... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...