Gå til innhold

strekkmerker, tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Xpartygirl

Hei!

Det går visst an å fjerne de med laser.. Har selv vært på konsultasjon på Laserklinikken i Sandvika. (laserklinikken.no)

Bestemt meg for å fjerne de til høsten.

Vet ikke om noen som har prøvd dette,så er ikke sikker på hvordan resultatet vil bli. Men vet at det kan ta lang tid før det blir bra,spørs sikkert på hvor mye det er.

Jeg har litt på magen etter graviditet,koster ca 2000,- for å laserbehandle det.

Også har jeg en del på baken,det kommer på ca 5000,- + etterbehandlinger.Alt i alt ca 8000-10.000,-

Men prisen kommer jo an på hvor dype og hvor mye merker du har.

Kan jo skrive inn her etter jeg har gjort det,så får du høre om det hjalp.. Håper de forsvinner for evig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148301-strekkmerker-tips/#findComment-944665
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...