Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus-Or.

Er skikkelig langt nede. Sterkt ønske om selvmord. Har lovet å ikke gjøre noe forsøk i pinsen, skal tilbake på tirsdag. Må bestemme meg for om jeg vil legges inn. Har ikke lyst, men klarer heller ikke fortsette på denne måten i lengden. Er nødt til å snu sinnsstemningen, få inn en dose optimisme og håp om at det vil endre seg, at det vil lysne.Men hvordan skal jeg gjøre det?

Bare et lite hjertesukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148304-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du klarer å tenke at du bør komme seg ut av dette, er bra i seg selv. Det viser at du ikke er helt utenfor deg selv. prøv å mobilisere dette lille håpet i deg, og hold ut til tirsdag. Å bli lagt inn kan være en god løsning, det kan være godt å bli tatt hånd om av og til.

Gjest ikke gi opp

Mange her på dol har skrevet at etter en skikkelig nedtur,der man er langt nede, så kommer det alltid lysere tider. Da jeg selv var deppa, tenkte jeg at javel,sier du det,men NÅ når det faktisk skjedde, når jeg kom meg ut av det helvete, så ser jeg faktisk at det finnes håp..for oss alle. Det er bare å stå på og ikke gi opp, så blir det bedre. Det kan jeg garantere deg..

Lykke til videre:) Men vær så snill ikke gi opp. Livet har mye å by på,selv om man ikke ser det når man er nede..

Det er faktisk bare små ting som kan forandre tilværelsen vår, enten til bedre eller verre..og VI bestemmer en stor del av den forandringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...