Gå til innhold

Paradise Hotel

Lorangemy

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som ser på det?

Så det i dag og ha sett det et par ganger før.

Har Toni alltid vært en "bitch"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zuuul

Amy er bitcha. Toni er egentlig ganske snill. Sier mye fint til andre, backer dem opp, og ofret seg for venninna si Amy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy er bitcha. Toni er egentlig ganske snill. Sier mye fint til andre, backer dem opp, og ofret seg for venninna si Amy.

Ja, men hun pratet litt ovenfra og ned, synes jeg.

"Lille jenta mi" " Du velger Beau i dag".

Phu, glad jeg ikke omgås henne til daglig. men, ja du har rett. Amy er litt freaket hun også.

Deilig å være perfekt......

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hun pratet litt ovenfra og ned, synes jeg.

"Lille jenta mi" " Du velger Beau i dag".

Phu, glad jeg ikke omgås henne til daglig. men, ja du har rett. Amy er litt freaket hun også.

Deilig å være perfekt......

;)

Toni har vært hele grunnen til at jeg har sett det når jeg har husket det. Hun er så skremmende når hun er sint. Ser skikkelig skummel ut. Jeg så et par episoder av Loveboat også, der var Toni med-og like forbanna og like skummel. Den dama har jammen meg kort lunte. Glad jeg ikke har irritert henne noen gang...

Men nå er hun ute, så da senker vel freden seg over PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toni har vært hele grunnen til at jeg har sett det når jeg har husket det. Hun er så skremmende når hun er sint. Ser skikkelig skummel ut. Jeg så et par episoder av Loveboat også, der var Toni med-og like forbanna og like skummel. Den dama har jammen meg kort lunte. Glad jeg ikke har irritert henne noen gang...

Haha, jeg har aldri sett Paradise Hotel (ok, det er løgn, jeg fikk med meg nesten hele første episode), men jeg så èn episode av Love Cruise nettop fordi jeg hadde sett reklamen da hun Toni ble skikkelig forbanna på ei anna. Jesus.. hun vil jeg ikke møte i en mørk sidegate ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

Haha, jeg har aldri sett Paradise Hotel (ok, det er løgn, jeg fikk med meg nesten hele første episode), men jeg så èn episode av Love Cruise nettop fordi jeg hadde sett reklamen da hun Toni ble skikkelig forbanna på ei anna. Jesus.. hun vil jeg ikke møte i en mørk sidegate ;D

Jeg visste jeg hadde sett henne et sted før. Og at det var love boat. Enn å være med i TO reality serier da????? Det er jo helt rart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste jeg hadde sett henne et sted før. Og at det var love boat. Enn å være med i TO reality serier da????? Det er jo helt rart!!!!!

Hun er vel virkelig på jakt etter den store kjærligheten da. Amerika er stort, så det jeg ville tro at det va lett å få tak i folk som ikke hadde vært med i en annen serie før.

På den annen side- hun tilfører jo litt krutt da. Eksplosiv lita tønne det er. Øynene er det skumleste- sånn som de buler ut av hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiklive

Hun er vel virkelig på jakt etter den store kjærligheten da. Amerika er stort, så det jeg ville tro at det va lett å få tak i folk som ikke hadde vært med i en annen serie før.

På den annen side- hun tilfører jo litt krutt da. Eksplosiv lita tønne det er. Øynene er det skumleste- sånn som de buler ut av hodet.

Koser meg max lørdagskveldene med den serien der:O) trur ikkke det blir roligere når Toni er ute... Det bruker være slik at når den ene kruttønna er borte så vokser det fram en ny...og Amy har vi jo sett har tendenser.. Holder med til Charlas gjeng:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Ja, hun HAR vært med i en annen serie ja?!? Kunne ikke fatte og begripe hvor jeg hadde sett det vesenet før.. :-)

Skal tross alt godt gjøres å forveksle den dama der. Huff, synes hun er skummel! De øynene, det temperamentet og så ustabil..

Ikke at jeg følger med på Paradise Hotel, altså! *plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men nå er hun ute, så da senker vel freden seg over PH."

Haha! Hun kommer tilbake...

*dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente831365380491

"Men nå er hun ute, så da senker vel freden seg over PH."

Haha! Hun kommer tilbake...

*dukker*

Det tror jeg også! Neste gang skulle det jo den nye som kom være fra fortiden deres.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også! Neste gang skulle det jo den nye som kom være fra fortiden deres.....

Vet ikke om hun kommer allerede neste gang - men er du nysjerrig, så klikk inn på paradise hotel, og få svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente831365380491

Vet ikke om hun kommer allerede neste gang - men er du nysjerrig, så klikk inn på paradise hotel, og få svaret!

Hva er adressen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nattliten

kjemepdårlig i engelsk, hvor står det hvem som kommer inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Er Toni hun store dama?

Ser ikke på henne som bitch ihvertfall. Hun kan være hard ja, men det er som oftest på sin plass.

Noe annet er det med den evinnelige gråtingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjemepdårlig i engelsk, hvor står det hvem som kommer inn igjen?

På sammendrag av episodene i margen til høyre. Du må klikke inn og lese. Han som har skrevet sammendragene, er ikke lite frekk i kjeften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det er flere PH-seere her ja- dvs JEG ser på i smug. Ikke alltid at jeg husker at det går- men _når_ jeg husker sitter jeg og flirer og ler og har det moro. De går i blant så langt at jeg lurer på om dette virkelig kan være virkelig.

Men kruttønna Toni er alltid velkommen tilbake for min del- hun har jo også en del tårer på lager- så for all del. Let the games begin. (continue)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...