Gå til innhold

Hater å ikke vite..

Anbefalte innlegg

undrerinnen

.. hva som har skjedd.

Jeg vet bare at jeg var blitt voldtatt mens jeg "sov"/var neddopet/avstumpet/whatever.

Men jeg vet ikke om det var bare han, eller kanskje kompisen hans også? Jeg vet ikke om han har tatt på meg med de ekle fingrene sine, eller hva annet han har gjort med kroppen min..

Mest sannsynlig var det bare han. Venninnen min hadde sett han ligge naken over meg da hun dro på jobb om morgenen. (Hun trodde vi hadde hatt sex, og tror det fortsatt, har ikke klart å si noe) Men jeg kan jo ikke vite, og DET skremmer meg... Veldig..

Og det finnes ingen måter jeg kan finne det ut på heller...

Så hvorfor skal jeg da plage meg selv med disse tankene, midt oppe i eksamen og alt.. Er redd eksamen kommer til å gå i vasken. Har mareritt hver natt. Som oftest blir jeg forfulgt av noen som vil drepe meg og leter etter utveier i en lang korridor uten utgang. "Koselig". Dette påvirker naturlig nok natten min, og jeg våkner ikke akkurat uthvilt om morgenen.. noe som igjen resulterer i at konsentrasjonen er så som så..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148322-hater-%C3%A5-ikke-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingennick

Vil bare si at jeg har opplevd noe av det samme som deg.

Årene har gått. og jeg har det nå bra med meg selv.

Jobbet lenge med å bli kvitt skyldfølelsen. Inntil jeg omsider skjønte at all skyld lå på han. Du og jeg var neddopet (jeg av alkohol). Det var HAN som tok seg til rette.

Lykke til med eksamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...