Gå til innhold

blir ikke tykkere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spiser så mye,men jeg blir ikke tykkere. jeg har veid 55kg på 4-5år. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Bugge1365380662
Skrevet

Jeg vet om en som alltid har vært veldig tynn,så begynte han å trene.Røyker du,burde du slutte med det.To råd som kan hjelpe til vektøkning,men det er helt sikkert ikke lett.

Skrevet

hva med å bare godta det?

kan ikke det vet jeg har ryggproblemer jeg tror at det er det som gjør at jeg får det og at jeg fryser i sommeren også så jeg tror jeg trenger å bli feit

Gjest tjohooo
Skrevet

Rens tarmen så den tar opp næringsstoffer bedre. Ekstra tilskudda av folinsyre er også bra. Tren så kroppen får brukt seg og "systemet" settes i gang. Hvis du ikke har det bra, prøv å få det bedre.

Gjest håper dette kan hjelpe
Skrevet

Snakk med en ernæringsfysiolog(trenger kanskje henvisning fra lege). Der kan du få hjelp til å sette opp en kost der du inntar med enn du forbruker; det gjør at du vil gå opp i vekt.

Apotek har også ernæringspulver og drikker som du kan spise/drikke som tillegg til kosten du spiser som gir ekstra energi. Rådfør deg med de på apoteket eller en lege.

Lykke til.

Skrevet

Tenker du at vekten din har noe med psykiske vansker å gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...