Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært deilig å hatt en maskin hjemme, hvor man kunne laget soft ice som man kunne spist ute i hagen i solsteiken..

Hvor får man eventuelt kjøpt det. Spesialforretning?. Dyrt?

Bente831365380491
Skrevet

Tror ikke man får kjøpt det! Hvertfall ikke av den typen som de har i kiosker/bakeri o.l. De tror jeg at de bare låner/leier fra meieri eller noe. De må hvertfall selge så og så mange soft-icer i året for å få ha de...Mener det er snakk om 5000 stk eller noe....Kan jo hende at det finnes lignende små maskiner, men vet ikke det sikkert.

Det fantes før noen maskiner som man kunne lage is selv i, vet ikke om det er å få tak i enda...

Skrevet

Jeg vet om en som fikk til 50-års dagen. Da var det mange som splriset, så den var nok dyr... Men det er hvertfall mulig...

Skrevet

Tror ikke man får kjøpt det! Hvertfall ikke av den typen som de har i kiosker/bakeri o.l. De tror jeg at de bare låner/leier fra meieri eller noe. De må hvertfall selge så og så mange soft-icer i året for å få ha de...Mener det er snakk om 5000 stk eller noe....Kan jo hende at det finnes lignende små maskiner, men vet ikke det sikkert.

Det fantes før noen maskiner som man kunne lage is selv i, vet ikke om det er å få tak i enda...

Joda, det går an.

Skrevet

Er nok mulig. Hva med en sånn liten de hadde i Big Brother huset 1. året?

Skrevet

Ring til Primulator og spør. Dei har store maskiner berekna på hotell/bakeri osv, men også små bordmodellar. Dei kostar nok litt, men har du pengar å bruke på slikt, så kan du jo i det minste høyre? Om eg hadde vunne ein stor lottopremie så hadde softismaskin vore ein ting eg også kunne hatt lyst på - i det nye huset eg skulle bygd meg :)

http://www.primulator.no/Default.asp?L1=Produkter&L2_ID=23&L2=Softismaskiner

Bente831365380491
Skrevet

Er nok mulig. Hva med en sånn liten de hadde i Big Brother huset 1. året?

Var ikke det en sånn stor maskin de fikk inn? Mener at den sto på gulvet, uten at jeg skal si det sikkert.....Husker ikke....

Skrevet

Vil ikke ha ei sånn maskin om de så hiver den etter meg. For det første må du spise mye softis for å få brukt opp de kartongene med softismasse fød de blir dårlige. For det andre er det noe dritt å vaske softismaskiner. Mye løse deler og dill.

Skrevet

Vil ikke ha ei sånn maskin om de så hiver den etter meg. For det første må du spise mye softis for å få brukt opp de kartongene med softismasse fød de blir dårlige. For det andre er det noe dritt å vaske softismaskiner. Mye løse deler og dill.

Må man pøse på flere kartonger av gangen. Det går vel an å bruke mengde etter behov - eller?

Gjest Rusle
Skrevet

Ring til Primulator og spør. Dei har store maskiner berekna på hotell/bakeri osv, men også små bordmodellar. Dei kostar nok litt, men har du pengar å bruke på slikt, så kan du jo i det minste høyre? Om eg hadde vunne ein stor lottopremie så hadde softismaskin vore ein ting eg også kunne hatt lyst på - i det nye huset eg skulle bygd meg :)

http://www.primulator.no/Default.asp?L1=Produkter&L2_ID=23&L2=Softismaskiner

Men det viktigste er ingridiensene :-)

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Det er i alefall veldig mye å rengjøre, og man må rengjøre den ofte.

Kan man ikke blande vaniljeis og litt fløte el melk i en blender/food-processor? Blir ikke det noenlunde soft-is?

Skrevet

Rema har noen meget bra maskiner.

Hah. Trokke jeg no på!?

Skrevet

Rema har noen meget bra maskiner.

Åja, riktig, du er av den ironiske typen, som bare skriver ironiske innleg på DOL.

Det er jo festlig.

Gjest Russel
Skrevet

Åja, riktig, du er av den ironiske typen, som bare skriver ironiske innleg på DOL.

Det er jo festlig.

Ironisk, det stemmer jo. Sjekk nermeste Rema og spar meg for flåsete kommentarer!

Skrevet

Ironisk, det stemmer jo. Sjekk nermeste Rema og spar meg for flåsete kommentarer!

Hva behager?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...