Gjest Russel Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg lider av tvangstanker og dette begynner å bli et problem.Alt må gå i riktig rekkefølge og jeg har mange "syke" tanker. Lurer på on noen har erfaring med dette og har gode råd å gi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest standard Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 prøv et ssri i høy dose pluss kognitiv terapi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vet hvordan du har det Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Vet hvordan du har det. Har selv hatt mange tvangstanker, som jeg bare _måtte_ utføre ellers ville noe vont skje med meg. Har egentlig ingen råd å gi, da dette etter noen år gikk vekk av seg selv,men jeg tenker fortsatt på de når jeg skal utføre handlingen, men prøver å overse det, og tenker:"drit i dem,jeg kan ikke holde på sånn"... Tror det gikk vekk på den tiden jeg var veldig deppa, og ikke orket å bry meg om noen ting...(dette er sikkert tvangtanker i mindre grad enn du har,men det var faktisk forferdelig for meg) Er ennå ikke helt fri for dem.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Min psykiater sier zoloft er veldig god på tvangslidelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Vet ikke om du har sett her : http://www.ananke.no/index.ephtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.