Gå til innhold

takk ja

Gjest skal slutte nå...?

Anbefalte innlegg

Gjest skal slutte nå...?
Skrevet

Tusen takk ja!

jeg har en veldig flink lege, men synes ikke jeg har fått snakket ordenlig med han om de psykiske plagene (om man kan kalle det det...)

M.E. er det samme som tretthetssyndrom ja, det stemmer.. Har lest utallige sider om sykdommen selv. Har funnet ut (særlig på amerikanske nettsider) at i hvertfall ufrivillige humørsvigninger kan være en del av sykdomen i seg selv.. Men jeg synes det er vanskelig å si om det er det, eller en slags reaksjon på sykdommen...

Jeg blir liksom redd for at det skal vedvare selv om den fysiske formen blir bedre Prøver å si til meg selv at det forsvinner sikkert når jeg er helt frisk,siden jeg absolutt ikke var der når før jeg ble syk..Men det er ikke helt lett!

Virker som du har mye kunnskap, vet du kanskje hva som er vanlige reaksjoner når man blir gående syk så lenge?

Det var en infeksjonsspesialist som satt diagnosen på meg for snart ett år siden. Jeg ble imidlertid syk for 3år siden, men det tok litt tid før man fant ut av det da vettu..

Så må jeg nevne at jeg har en veldig hjelpsom familie, og de fleste vennene mine er veldig forståelsesfulle..er jo ikke alle som har det heller..

igjen tusen takk for at du tar deg tid til å høre på meg!

Er du utdannet lege selv kanskje? Eller kan du bare veldig mye?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...