Gå til innhold

Sopp i underlivet - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet og lei meg...

Hver eneste måned i forbindelse med menstruasjon får jeg sopp i underlivet. Det tar meg 1-2 uker å bli kvitt soppen med Canesten. Hvis man legger til en uke med menstruasjon (som Canestenen ikke virker) er det opp til tre uker i løpet av en måned jeg ikke er istand til å ha sex. Dette sliter noe helt vanvittig på ekteskapet vårt. Mannen min har selvfølgelig forståelse for situasjonen, men det er allikevel en veldig viktig del av ekteskapet vårt som mangler. Har vært hos legen "100" ganger, men hun har ingen forslag som kan hjelpe meg. Nå begynner jeg virkelig å bli desperat og føler at grensen for hva forholdet vårt tåler snart er nådd. Noen som har noen løsninger? Tar imot ALLE tips med takk!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148482-sopp-i-underlivet-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milli-mi

Du har vel kanskje prøvd å forebygge med vivag eller liknende.Kapsler man stikker inn i vagina til hjelp for rett bakterieflora.Ellers bruk alltid samme såpe(underlivssåpe),eller bare vann når du vasker deg nedentil.Hvis jeg skifter såpe bare en dag,kjenner jeg tendensen selv.Men hvis mannen din har det,og det har han sikkert i og med at dere tross alt har et samliv(de blir bare ikke plaget med det selv),må han behandles på lik linje med deg.Dette var vel sannsynligvis ikke nytt for deg siden du har slitt med det så lenge.Håper det gir seg snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...