Gå til innhold

sexlyst? hjelp

Lucretia

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen sexlyst. Jeg er 22 år, i et forhold, bruker p-piller, men hadde ikke mer sexlyst, da jeg hadde noen måneders "opphold" fra pillen i høst. Kan det likevel skyldes p-pillene? At det tar tid før lysten kommer tilbake?

Har lest tips her på DOL tidligere om å onanere mer.. Det gjorde jeg mye av før. Begynte veldig tidlig, allerede i 8-9 års alderen. Men onani har ikke lenger "interessert" meg, siden jeg var ca 16.. Nå skjer det kanskje 2-3 ganger i året.

Lange forspill er også tips som er brukt. Men nytter ikke på meg. Kanskje noen kan gi nye spennende tips til hva man kan gjøre under forspill da, det kan kanskje hjelpe?

Typen er lei av å bli avvist 4 av 5 ganger (som han sa selv), og det truer nå forholdet vårt. Nå trenger jeg nye tips og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke lett å si

Har du prøvd Rosenrot eller andre midler som kan hjelpe for sexlyst?

Kan det være stress? Stor fokus på sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Rosenrot eller andre midler som kan hjelpe for sexlyst?

Kan det være stress? Stor fokus på sex?

Har ikke prøvd rosenrot. Får kanskje gjøre det... Har også tenkt å bytte p-pille merke for å se om det hjelper.

Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke lett å si

Har ikke prøvd rosenrot. Får kanskje gjøre det... Har også tenkt å bytte p-pille merke for å se om det hjelper.

Takk for tips.

Hvilke p-pille merke bruker du? Jeg brukte Yasmin,men slutta for en og halv måned siden, og sexlysten er blitt litt bedre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke p-pille merke bruker du? Jeg brukte Yasmin,men slutta for en og halv måned siden, og sexlysten er blitt litt bedre :o)

Jeg bruker Trinordiol, og har brukt de i ca 3 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...