Gå til innhold

smerter i ene testikkelen

Anbefalte innlegg

Jeg verker i ene testikkelen og har merket at det utenpå min høyre testikkel, kjenner ut som der er en liten klump/utvekst... og det er den lille klumpen som verker når den berører noe eller når jeg tar på den. Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg kvir meg for å dra til doktor.. Men problemet har nå vart så lenge at jeg ikke kan vente lenger.. Er det noen her som har vert borti det samme?? En bitte liten klump utenpå den ene testikkelen som verker når den er i berøring med noe??!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148542-smerter-i-ene-testikkelen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være bitestikkelen(e) som gjør vondt. De kan kjennes ut som utvekster, men er helt normalt. Ville bare nevne det i tilfelle du ikke kjente til det fra før. Minner til slutt om at jeg ikke er lege og kan selvfølgelig ikke erstatte en konsultasjon med autorisert fagpersonell.

Det kan være bitestikkelen(e) som gjør vondt. De kan kjennes ut som utvekster, men er helt normalt. Ville bare nevne det i tilfelle du ikke kjente til det fra før. Minner til slutt om at jeg ikke er lege og kan selvfølgelig ikke erstatte en konsultasjon med autorisert fagpersonell.

takk for responsen. godt mulig at det kan vere det som du sier, men det er vel likevel ikke normalt å ha verk i bitestikkelen..?? Alt fungere forøvrig slik som det skal. Er bare litt verk, noen ganger verre enn andre.

takk for responsen. godt mulig at det kan vere det som du sier, men det er vel likevel ikke normalt å ha verk i bitestikkelen..?? Alt fungere forøvrig slik som det skal. Er bare litt verk, noen ganger verre enn andre.

Ja, jeg ville også blitt bekymret. Jeg ville nok ha oppsøkt lege, siden dette er noe som kommer og går jevnlig, som du sier. Har selv undersøkt underlivet hos lege en gang og det var ikke så fælt som jeg trodde. Lykke til!

Ja, jeg ville også blitt bekymret. Jeg ville nok ha oppsøkt lege, siden dette er noe som kommer og går jevnlig, som du sier. Har selv undersøkt underlivet hos lege en gang og det var ikke så fælt som jeg trodde. Lykke til!

blir nok til at jeg oppsøker lege nå ja. takk skal du ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...