Gå til innhold

Cipralex og tretthet


Sovedyr

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på cipralex i 3/4 år nå og merker en stadig mer tiltagende tretthet. Før jeg startet med antidepressiva var jeg uthvilt etter 8 timers søvn og våknet som regel av meg selv. Nå er jeg ikke menneske om jeg ikke får mellom 12 og 14 timer, og er som regel klar for senga igjen etter å ha vært våken 12 timer. Prøvde å jogge og trene en stund, men ble så trett etterhvert at jeg ikke orket det mer. Drikker ikke kaffe, spiser ganske sunt og røyker ikke. Noen forslag før jeg går i dvale for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Diskuter med legen din eventuelle andre årsaker til trettheten din.Føler du deg veldig deprimert,slik at det kan være årsak? Går du i terapi som krever mye energi fra deg? Hvis ikke,vurder et annet SSRI eller se på doseringen din.Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuter med legen din eventuelle andre årsaker til trettheten din.Føler du deg veldig deprimert,slik at det kan være årsak? Går du i terapi som krever mye energi fra deg? Hvis ikke,vurder et annet SSRI eller se på doseringen din.Vennlig hilsen bugge.

Takk for svar

Jeg har spurt legen min, og hun ber meg som vanlig om å trene mer, spise riktig og få mer frisk luft. Svaret på alt i livet.

Jeg er ute av depressiv periode nå og går ikke til terapi. Har et ganske ålreit og lite stressende liv for tiden.

Så et innlegg om å bytte tidspunkt på døgnet man tar cipralex på og skal prøve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...