Gå til innhold

Ønsker/innstillinger til forhold...tanker

Gjest tjohooo

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Etter at min eks har fått seg ny kjæreste, ei jente som er så annerledes enn meg som det bare går an å bli, er det et par tanker som melder seg.

For det første innser jeg at en av grunnene til at det ikke funket mellom oss, var at vi hadde totalt forskjellige ønsker.

Han ville, skjønner jeg nå, ha noen å være stolt over, og noen å ha det gøy og deilig sammen med. Og ikke minst, noen å vise frem!!

Siden han ville ha meg, sa han det som måtte til for å få meg/holde på meg, heller enn å være ærlig. Og desperate meg trodde han :P

Jeg vil også ha noen å ha det gøy og deilig sammen med, men også noen jeg kan dele dypere ting med, og noen som utfordrer meg, noen som får meg til å tenke over ting på en ny måte. Og på den måten bli et bedre menneske. Jeg vil ikke stagnere, og jeg vil ikke investere tid i overflatiske forhold.

Jeg setter ellers ærlighet svært høyt, og orker heller ikke bruke tiden på å dulle og spille "Nå er vi glad og lykkelige og det perfekte par

"-spillet og lure meg selv bare for å bevare husfreden. Hvis min kjære oppfører seg helt latterlig barnslig eller stiller absurde krav, sier jeg heller i fra, enn å akseptere det og "forstå han ihjel". Jeg mener det er mye nærmere kjærlighet når man tør å gi ærlige tilbakemeldinger, enn når alt skal være tilnærmet problemfritt og harmonisk hele tiden.

Finnes det menn som deler mitt syn og som tåler en sterk kvinne, eller må man være ung, naiv og smådum for å holde på en mann og samtidig ha et bra forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Bård

3

• skorpionfisken

3

• amber sun

2

"Jeg mener det er mye nærmere kjærlighet når man tør å gi ærlige tilbakemeldinger, enn når alt skal være tilnærmet problemfritt og harmonisk hele tiden."

Ærlige tilbakemeldinger, sagt på en okay måte, er helt fair. _Men_, en må holde seg på balanselinjen her også, og ikke finne opp problemer, eller lage en stor sak ut av bagateller, fordi en hele tiden tenker at en skal ta opp alt og ikke dyrke harmonien.

Gjensidig respekt er viktig, og det er viktig å kunne si fra om ting som er viktige; for så å finne et løsning. Men det er ingen god ide å ta fatt i hver minste lille ting og skulle "snakke om det", for da snakker en ihjel alt, og det blir problemer hvor det ikke var nødvendig.

Det er faktisk en god ting å ha det harmonisk og bra sammen også, selv om en ikke er enige i alt. En kan bli enige om å være uenige i en sak, eller en kan tenke at dette er en bagatell, det vil jeg ikke blåse opp til en stor greie.

Vanskelig å skrive akkurat det jeg mener her, men håper du skjønte hovedtanken min.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... Er 100% enig i det du skriver her jeg!

Men.... Hvor kommer dette med TILGIVELSE inn i parforholdet? Er ikke det en viktig ting?

Egentlig tror jeg jeg savner litt av det "amber sun" peker på også... AT man ikke skal lage problemer av alt.

Tilgivelse og ROMSLIGHET er relaterte saker, tror jeg...

Heh... Ble overrasket av dette innlegget ditt fordi jeg leste rådene dine til hun som "vil være anonym nå", der du virket så mye mer "sort hvitt" og lite innsiktsfull (i mine øyne da - fordi du ikke virket særlig innstillt på å TILGI)...

Men jeg har åpenbart feilvurdert deg... I hvert fall hvis du er enig i at TILGIVELSE må være med - i tillegg til ærlighet og det å være seg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Synes du høres veldig fornuftig ut over her, og siden jeg kunne skrevet mye av det samme selv og ikke faller for disse dumme, naive og "se-på-meeeeeeeijj"-jentene, så fikk du i det minste nå konstantert at det finnes sånne gutter der ute.

Sånn bortsett fra det så var svaret mitt ganske ubrukelig. Jeg er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

"Jeg mener det er mye nærmere kjærlighet når man tør å gi ærlige tilbakemeldinger, enn når alt skal være tilnærmet problemfritt og harmonisk hele tiden."

Ærlige tilbakemeldinger, sagt på en okay måte, er helt fair. _Men_, en må holde seg på balanselinjen her også, og ikke finne opp problemer, eller lage en stor sak ut av bagateller, fordi en hele tiden tenker at en skal ta opp alt og ikke dyrke harmonien.

Gjensidig respekt er viktig, og det er viktig å kunne si fra om ting som er viktige; for så å finne et løsning. Men det er ingen god ide å ta fatt i hver minste lille ting og skulle "snakke om det", for da snakker en ihjel alt, og det blir problemer hvor det ikke var nødvendig.

Det er faktisk en god ting å ha det harmonisk og bra sammen også, selv om en ikke er enige i alt. En kan bli enige om å være uenige i en sak, eller en kan tenke at dette er en bagatell, det vil jeg ikke blåse opp til en stor greie.

Vanskelig å skrive akkurat det jeg mener her, men håper du skjønte hovedtanken min.

:)

Absolutt.

Men jeg vil heller ha et forhold hvor man er ærlige med seg selv og hverandre, enn et forhold hvor man dytter problemene foran seg eller krangler om masse unødvendigheter istedet for å cut to the case.

Hvis jeg foreksempel merker at en fyr jeg nettopp er blitt sammen med viser en ganske arrogant og barnslig holdning ovenfor andre mennesker, og kanskje spesielt ekser, dårlige bortforklarnger om hva som gikk galt inkludert, sier jeg rett frem at jeg synes han bør tenke seg om, istedet for å forstå han ihjel. Jeg vil såvisst ikke være vitne til at mannen i mitt liv narrer seg selv. Mange, derimot, synes å tenke: "Så lenge han er snill med MEG, er alt bra".

Selvfølgelig tåler, og ønsker, jeg det samme tilbake.

Dolokk, sure sokker og andre bagateller ser jeg ingen vits i å krangle om. Det som er interessant er å finne ut hva som egentlig er problemet.

Å rette på hverandre på småting, er også helt bak mål. Det forundrer meg stort hva enkelte finner på å irritere seg over. Kanskje kunne de vært sammen med et par drittsekker, så kunne de våknet og skjønt hva de faktisk har :)

Men jeg vil ha en mann med dybde. Ikke en som er ute etter noen å vise frem, eller en som flykter fra problemene. Han må være voksen, stødig og tenkende. Det må vel finnes menn der ute som deler mitt syn, men av og til lurer jeg på om jeg må opp i aldersgruppen 20-30 år eldre enn meg for å finne dem :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jøss... Er 100% enig i det du skriver her jeg!

Men.... Hvor kommer dette med TILGIVELSE inn i parforholdet? Er ikke det en viktig ting?

Egentlig tror jeg jeg savner litt av det "amber sun" peker på også... AT man ikke skal lage problemer av alt.

Tilgivelse og ROMSLIGHET er relaterte saker, tror jeg...

Heh... Ble overrasket av dette innlegget ditt fordi jeg leste rådene dine til hun som "vil være anonym nå", der du virket så mye mer "sort hvitt" og lite innsiktsfull (i mine øyne da - fordi du ikke virket særlig innstillt på å TILGI)...

Men jeg har åpenbart feilvurdert deg... I hvert fall hvis du er enig i at TILGIVELSE må være med - i tillegg til ærlighet og det å være seg selv. :-)

Tilgivelse må være med.

Men ikke alltid.

Utroskap, vold, utspekulert manipulering og dominering kan kanskje lett tilgis når den angrende synder blir stengt ute i kulden og begynner å bli desperat og viser tilsynelatende "selvinnsikt" og anger. Jeg kan sikkert virke ganske svart/hvitt når dette temaet blir tatt opp, da kvinner har en alt for stor tilbøyelighet til å forstå og tilgi.

Det finnes grenser, men det er vi sikkert enige om.

Tilgir en da også, blir en bare bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Synes du høres veldig fornuftig ut over her, og siden jeg kunne skrevet mye av det samme selv og ikke faller for disse dumme, naive og "se-på-meeeeeeeijj"-jentene, så fikk du i det minste nå konstantert at det finnes sånne gutter der ute.

Sånn bortsett fra det så var svaret mitt ganske ubrukelig. Jeg er klar over det.

Problemet er ofte at menn som liker sterke kvinner ikke tåler at hun også kan være svak til tider. Eller de liker sterke kvinner, men tåler ikke å bli motsagt/at det settes hardt mot hardt, ironisk nok. Men det er kanskje slike menn som vil ha en sterk kvinne utelukkende for å "vise fram"/assosiere seg med ala "jeg har en sterk kvinne"? De skal ha en sterk kvinne, men de skal ha det sin vei og det siste ordet uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Problemet er ofte at menn som liker sterke kvinner ikke tåler at hun også kan være svak til tider. Eller de liker sterke kvinner, men tåler ikke å bli motsagt/at det settes hardt mot hardt, ironisk nok. Men det er kanskje slike menn som vil ha en sterk kvinne utelukkende for å "vise fram"/assosiere seg med ala "jeg har en sterk kvinne"? De skal ha en sterk kvinne, men de skal ha det sin vei og det siste ordet uansett...

Kanskje jeg har misforstått totalt, menn jeg tror faktisk at de fleste men er ute etter nettopp den typen kvinner du beskriver i innlegget over.

Hvis du er på byen så er det selvsagt jentene med heftige utrigninger og korte skjørt som får guttas oppmerksomhet, men jeg tviler på at det er disse jålejentene de fleste av oss vil noe seriøst med.

Med det mener jeg å si at du kan få alle typer menn. Ikke bare typen du beskriver nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Kanskje jeg har misforstått totalt, menn jeg tror faktisk at de fleste men er ute etter nettopp den typen kvinner du beskriver i innlegget over.

Hvis du er på byen så er det selvsagt jentene med heftige utrigninger og korte skjørt som får guttas oppmerksomhet, men jeg tviler på at det er disse jålejentene de fleste av oss vil noe seriøst med.

Med det mener jeg å si at du kan få alle typer menn. Ikke bare typen du beskriver nå.

Jeg burde kanskje ta det personlig at drittsekk-eksen fant seg en dødsrolig, naiv og smådum/umoden(? Virket litt sånn, ikke for å være frekk) blondine som er så mye bedre enn meg/som han er så mye snillere mot? :D Fyren er sjarmerende og hyggelig til tusen, stor i ord, tja. Dum som hun virket, er det vel ikke nøye for henne hvordan han er på bunn, heller, så lenge han er snill der og da.

Avledning..jo, jeg er nok såret. Kjipt å få høre at han er så mye snillere mot henne. Jeg prøvde så godt jeg kunne, men kunne ikke la de usaklige utbruddene og fjortisoppførselen hans gå upåaktet hen med kos og stryk heller, liksom?:)

Drittsekk eller ei, uansett svirrer det i bakhodet mitt om det kanskje var meg, ble jeg FOR sterk, var det min egen feil at han ble drittsekk? Hadde han vært snillere hvis jeg hadde vært litt mer "dum og naiv"?

Samtidig...skremmende at mennesker som har gjort andre mye vondt kan gå videre og fremstå som drømmeprinsen. Nesten så man blir paranoid...

Vrææl...mannfolk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg burde kanskje ta det personlig at drittsekk-eksen fant seg en dødsrolig, naiv og smådum/umoden(? Virket litt sånn, ikke for å være frekk) blondine som er så mye bedre enn meg/som han er så mye snillere mot? :D Fyren er sjarmerende og hyggelig til tusen, stor i ord, tja. Dum som hun virket, er det vel ikke nøye for henne hvordan han er på bunn, heller, så lenge han er snill der og da.

Avledning..jo, jeg er nok såret. Kjipt å få høre at han er så mye snillere mot henne. Jeg prøvde så godt jeg kunne, men kunne ikke la de usaklige utbruddene og fjortisoppførselen hans gå upåaktet hen med kos og stryk heller, liksom?:)

Drittsekk eller ei, uansett svirrer det i bakhodet mitt om det kanskje var meg, ble jeg FOR sterk, var det min egen feil at han ble drittsekk? Hadde han vært snillere hvis jeg hadde vært litt mer "dum og naiv"?

Samtidig...skremmende at mennesker som har gjort andre mye vondt kan gå videre og fremstå som drømmeprinsen. Nesten så man blir paranoid...

Vrææl...mannfolk!!

Nå vet jo ikke jeg noe om forholdet deres, men er det ikke naturlig at selv den største drittsekk er drømmeprinsen i starten av forholdet?

Det går vel i så fall en stund før han viser sitt "sanne jeg".

I utgangspunktet så tror jeg ikke de fleste menn vil ha en jente som jatter med på alt, men snarere tvert imot en som forteller hvor landet ligger når det er på sin plass. Enkelte av oss ikke bare foretrekker det, men vi trenger det! :)

Men jeg vet jo som sagt ikke noe om dere. Du føler åpenbart ikke selv at du har vært urimelig, altså burde du ikke gå i en felle hvor du skylder på deg selv bare fordi eksen din nå har funnet en jente som er fullstendig ulik den du var.

Kanskje du ble for mye for han, men det er jo i så fall meget mulig at det er fordi han var feil mann for deg. Ikke fordi det er noe feil med deg.

Drit i dem. Gå videre. La han leve sitt liv, og så fortsetter du med ditt. Ingen grunn til å henge for lenge igjen i fortiden, i hvert fall ikke for deg som åpenbart er klar over at det ikke var mer å hente i det forholdet som nå er over.

Basert på det du her skriver så virker du i hvert fall veldig fornuftig og reflektert, så jeg tviler på at det er deg det er noe feil med. I så fall er det vel noe feil med meg også, for jeg kjenner meg i hvert fall igjen i mye av det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Nå vet jo ikke jeg noe om forholdet deres, men er det ikke naturlig at selv den største drittsekk er drømmeprinsen i starten av forholdet?

Det går vel i så fall en stund før han viser sitt "sanne jeg".

I utgangspunktet så tror jeg ikke de fleste menn vil ha en jente som jatter med på alt, men snarere tvert imot en som forteller hvor landet ligger når det er på sin plass. Enkelte av oss ikke bare foretrekker det, men vi trenger det! :)

Men jeg vet jo som sagt ikke noe om dere. Du føler åpenbart ikke selv at du har vært urimelig, altså burde du ikke gå i en felle hvor du skylder på deg selv bare fordi eksen din nå har funnet en jente som er fullstendig ulik den du var.

Kanskje du ble for mye for han, men det er jo i så fall meget mulig at det er fordi han var feil mann for deg. Ikke fordi det er noe feil med deg.

Drit i dem. Gå videre. La han leve sitt liv, og så fortsetter du med ditt. Ingen grunn til å henge for lenge igjen i fortiden, i hvert fall ikke for deg som åpenbart er klar over at det ikke var mer å hente i det forholdet som nå er over.

Basert på det du her skriver så virker du i hvert fall veldig fornuftig og reflektert, så jeg tviler på at det er deg det er noe feil med. I så fall er det vel noe feil med meg også, for jeg kjenner meg i hvert fall igjen i mye av det du skriver.

Takk, det gjorde godt ;)

Jeg skal selvfølgelig ikke påstå at jeg selv er noen engel, jeg var etter et par år drittsekk tilbake og vel så det.

Tipper han er helten og martyren i de historiene han forteller ny-kjæresten :P Jeg har jo hørt de "offisielle" forklaringene hans på hva som gikk galt, og det han sier er verken sant eller logisk *sukk* Nå er jo sannhet subjektivt, men du skjønner sikkert. Kjipt at han finner seg en ny så lett og skal nyte sommeren sammen med, mens jeg går her bitter med småparanoia for hver en hyggelig gutt jeg treffer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjerp Deg

Vrææl...mannfolk!!

Du: Dyp, du trenger utfordringer, ønsker å bli et bedre menneske, vil ikke stagnere, er ikke overfladisk, setter ærlighet høyt, er sterk.

Den andre jenta: Dum, dødsrolig, naiv og smådum/umoden, blondine, virker dum, er ikke så nøye med hvordan en kjæreste er.

Det spørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Vrææl...mannfolk!!

Hmmm.

Hvordan vet du at hun er smådum og naiv?

Er det hårfargen og utseendet som forteller deg det, eller baserer du det på noe annet?

Du oppfatter henne som penere enn deg, har jeg forstått, ettersom du sier at denne gangen ville han ha noe å vise frem.

Har sjalusi noe med dette å gjøre tro?

For alt du vet kan det hende hun rett og slett passer bedre sammen med ham enn du gjorde. Og det kan faktisk også tenkes at hun har mer mellom ørene enn du tror. Hun kan være både smart, snill og omsorgsfull, for alt du vet.

Sorry, skjønner at det ikke er lett at eksen har funnet en ny, men blir litt irritert når folk settes automatisk i bås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Bare vær glad du er kvitt guttungen, du!

Ikke sikkert hun er dum i det hele tatt, selv om hun er pen, og ikke forteller omverdenen akkurat hva hun tenker ;-)

For alt du vet, kan hun ha gjennomskuet han for lenge siden, men ser de gode sidene ved han, som viktigere, og hun har selvtillitt nok til å leve med dumhetene hans. I alle fall foreløpig... ;-)

De fleste liker sterke personligheter, men får problemer når de får konkurranse på det området det er viktig for dem å være best. Alle har vel noen sånne områder, sikkert du også?

At han vrir på historiene nå, forteller bare at han vet han har vært dust.

Ikke vær redd for at folk ikke skal se din side. Du virker mer sympatisk om du ikke er bitter. De som synes du er en hyggelig person, ser selvfølgelig at hans versjon ikke kan stemme.

God flørtesommer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lahila

Hvilket grunnlag har du til å si at hun han er sammen med nå er så dum og overfladisk?

Bare fordi hun er penere enn deg, og at det er henne han vil ha nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lahila

Det er forskjell på sterke kvinner og kvinner som oppfører seg som bitcher da. Hvordan vet du at du er så veldig perfekt, og at du kanskje ikke heller oppfattes litt bitchy?

Du høres veldig selvgod ut må jeg si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanelpai

Vrææl...mannfolk!!

Høres ikke ut som du er en sterk kvinne spør du meg.. heller meget meget usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NumbNut

Det er jo et snev av bitterhet i dette, da.

Jeg lurer jo på hvor godt du kjenner denne jenten, egentlig. Har du møtt henne og snakket med henne, er du bare blitt fortalt ting om henne fra andre?

Et klokt og modent menneske (slik du åpenbart liker å fremstå) ville jo kjapt skjønne at en ikke alltid kan stole på andrehåndskunnskap.

Det virker mer som om du er sjalu fordi han åpenbart har kommet seg videre - et vanlig fenomen.

Skyter jeg kraftig for baugen når jeg antar at det var du som gikk fra ham?

I stedet for å irritere deg over at din eks har funnet seg en ny, så må du bare gå videre.

Ekser som bare går rundt og rakker ned på sin tidligere partner og dens eventuelle nye, er bare slitsomme.

Tro meg, jeg vet hvor slitsomt det er. Ikke gjør deg selv til et hatobjekt for to mennesker.

Vis deg heller som sterk og moden, og slutt å tenke på det.

Og ikke la det gå ut over den uskyldige tredjepart - nemlig din eks' nye kjæreste. Hun er nok bare forelsket, og har nok ingen andre hensikter enn å være med kjæresten sin - og ikke være offer for en åpenbart sjalu jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.

Men jeg vil heller ha et forhold hvor man er ærlige med seg selv og hverandre, enn et forhold hvor man dytter problemene foran seg eller krangler om masse unødvendigheter istedet for å cut to the case.

Hvis jeg foreksempel merker at en fyr jeg nettopp er blitt sammen med viser en ganske arrogant og barnslig holdning ovenfor andre mennesker, og kanskje spesielt ekser, dårlige bortforklarnger om hva som gikk galt inkludert, sier jeg rett frem at jeg synes han bør tenke seg om, istedet for å forstå han ihjel. Jeg vil såvisst ikke være vitne til at mannen i mitt liv narrer seg selv. Mange, derimot, synes å tenke: "Så lenge han er snill med MEG, er alt bra".

Selvfølgelig tåler, og ønsker, jeg det samme tilbake.

Dolokk, sure sokker og andre bagateller ser jeg ingen vits i å krangle om. Det som er interessant er å finne ut hva som egentlig er problemet.

Å rette på hverandre på småting, er også helt bak mål. Det forundrer meg stort hva enkelte finner på å irritere seg over. Kanskje kunne de vært sammen med et par drittsekker, så kunne de våknet og skjønt hva de faktisk har :)

Men jeg vil ha en mann med dybde. Ikke en som er ute etter noen å vise frem, eller en som flykter fra problemene. Han må være voksen, stødig og tenkende. Det må vel finnes menn der ute som deler mitt syn, men av og til lurer jeg på om jeg må opp i aldersgruppen 20-30 år eldre enn meg for å finne dem :\

Helt enig i det du skriver her. :)

Dessuten, det fins menn som dem du beskriver her: "Men jeg vil ha en mann med dybde. Ikke en som er ute etter noen å vise frem, eller en som flykter fra problemene. Han må være voksen, stødig og tenkende. Det må vel finnes menn der ute som deler mitt syn, men av og til lurer jeg på om jeg må opp i aldersgruppen 20-30 år eldre enn meg for å finne dem :\ "

Jeg har en mann som passer her, og han er fantastisk. Ville aldri byttet, og har fortsatt ikke angret at vi valgte hverandre. Om en måneds tid har vi vært gift i 11 år. :)

Så de fins, men de er kanskje ikke overalt.? Men dukker opp når en minst venter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgivelse må være med.

Men ikke alltid.

Utroskap, vold, utspekulert manipulering og dominering kan kanskje lett tilgis når den angrende synder blir stengt ute i kulden og begynner å bli desperat og viser tilsynelatende "selvinnsikt" og anger. Jeg kan sikkert virke ganske svart/hvitt når dette temaet blir tatt opp, da kvinner har en alt for stor tilbøyelighet til å forstå og tilgi.

Det finnes grenser, men det er vi sikkert enige om.

Tilgir en da også, blir en bare bitter.

Skjønner på en måte hva du mener, men du sier:

"Utroskap, vold, utspekulert manipulering og dominering..."

i en setning...

Jeg mener at det er forskjell på å være DUM og bli viklet inn i et forhold på si ("utroskap") kontra de andre tingene du nevner, som handler om at man er direkte "ondskapsfull" mot den andre.

Jeg mener altså at selv om den som blir såret umiddelbart kan føle det like sårende om den andre på tankeløst vis har viklet seg inn i et forhold på si, kontra det at den andre bevisst har OPPSØKT en slik situasjon, så er det forskjell på hva man må/kan/bør tilgi.

Man BØR etter mitt skjønn forstå at man må tilgi den andre å "snuble" på den førstnevnte måten (jfr. det jeg skriver om at vi alle kan ha behov for tilgivelse en gang i livet).

I det hele tatt: Man må forsøke å finne ut om man har nettopp med en bevisst manipulerende type å gjøre, eller om løgnene (som jo alltid følger med i en slik sak) snarere er noe den andre i etterkant faktisk er GLAD for at er blitt avslørt og som derfor kan avsluttes.

De fleste som har rotet seg inn i slike historier vil nok føle en lettelse når det hele er over. Den mer "psykopatiske" typen (som IKKE skal tilgis) snarere vil fortsette å blånekte på at dette er noe som er HANS skyld.

Her tror jeg nok den enkelte innerst inne vil forstå hva man har med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...