Sassy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Røykla hele nabolaget i helgen når vi skulle grille litt. Vi har en kulegrill, brukte grillkull som fikk trekke inn, tente på, ventet til det kullet var hvitt utenpå. Men når vi la på kjøttet (hamburgere, ikke spesielt fete) røyk det bare helt for***lig. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Jeg brukte ikke vannspruteflaske, men det skal bare brukes når det brenner, eller? 0 Siter
Sassy Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 legg på lokket Det ble ikke mindre røyk av det, røyken kom ut igjennom ventilen. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Ikke skriv om dette for da nedlegger Dagfinn forbud mot grilling også!!!! 0 Siter
Minigullet Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det kommer av fettet som dryper ned på kullet. Hamburgere er fete nok de. Du kan grille ting som pakkes i folie, og pass på å rengjøre risten hver gang. 0 Siter
Gjest rekkehus og naboer Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det ble ikke mindre røyk av det, røyken kom ut igjennom ventilen. Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett? Gassgrill. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett? Putt elendigheta i bilen, kjør til en plass dere kan grille uten å plage andre.... Hilsen en som bor i tettbygd borettslag og er kjempeglad i hytta si... 0 Siter
amber sun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett? "Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett?" Da kaster man kullskiten og bruker elektrisk grill isteden. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Kjøp elektrisk grill, så slipper både dere og naboene røyken. Det er noe dritt å få den røyken innover hagen når naboene griller. Når vi griller, derimot, er det bare den gode grillelukten (les:uten røyk) som siver over til naboen 0 Siter
Gjest like ille det Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Gassgrill. Det ryker da like ille!!! Både vår og naboens... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det ryker da like ille!!! Både vår og naboens... Her kommer det ikke på tale med gassgrill. Dagfinn og de andre driter jeg i. jeg liker røyken jeg! 0 Siter
Anki Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Kjøp elektrisk grill, så slipper både dere og naboene røyken. Det er noe dritt å få den røyken innover hagen når naboene griller. Når vi griller, derimot, er det bare den gode grillelukten (les:uten røyk) som siver over til naboen Elektrisk grill gir ikke den samme grillsmaken 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Elektrisk grill gir ikke den samme grillsmaken Nei, hvis du vil ha røyk-og-tennvæskesmak på maten, så værsågod. Jeg syns grillsmak er smaken av grillet kjøtt, og ikke smaken av grillet kjøtt dekket av røyksmak. 0 Siter
Anki Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Nei, hvis du vil ha røyk-og-tennvæskesmak på maten, så værsågod. Jeg syns grillsmak er smaken av grillet kjøtt, og ikke smaken av grillet kjøtt dekket av røyksmak. Godt ikke alle er like Jeg syns ikke mat som er grillet på elektrisk grill eller gassgrill smaker godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.