Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røykla hele nabolaget i helgen når vi skulle grille litt. Vi har en kulegrill, brukte grillkull som fikk trekke inn, tente på, ventet til det kullet var hvitt utenpå.

Men når vi la på kjøttet (hamburgere, ikke spesielt fete) røyk det bare helt for***lig. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Jeg brukte ikke vannspruteflaske, men det skal bare brukes når det brenner, eller?

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

legg på lokket

Skrevet

legg på lokket

Det ble ikke mindre røyk av det, røyken kom ut igjennom ventilen.

serendipity
Skrevet

Ikke skriv om dette for da nedlegger Dagfinn forbud mot grilling også!!!!

Skrevet

Det kommer av fettet som dryper ned på kullet. Hamburgere er fete nok de. Du kan grille ting som pakkes i folie, og pass på å rengjøre risten hver gang.

Gjest rekkehus og naboer
Skrevet

Det ble ikke mindre røyk av det, røyken kom ut igjennom ventilen.

Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett?

Skrevet

Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett?

Gassgrill.

skorpionfisken
Skrevet

Putt elendigheta i bilen, kjør til en plass dere kan grille uten å plage andre....

Hilsen en som bor i tettbygd borettslag og er kjempeglad i hytta si...

Skrevet

"Hva kan man gjøre for å ikke fylle naboens hus og hage med røyk, da? Når man bor tett-i-tett?"

Da kaster man kullskiten og bruker elektrisk grill isteden.

Skrevet

Kjøp elektrisk grill, så slipper både dere og naboene røyken. Det er noe dritt å få den røyken innover hagen når naboene griller.

Når vi griller, derimot, er det bare den gode grillelukten (les:uten røyk) som siver over til naboen ;)

Gjest like ille det
Skrevet

Gassgrill.

Det ryker da like ille!!! Både vår og naboens...

Gjest midia
Skrevet

Det ryker da like ille!!! Både vår og naboens...

Her kommer det ikke på tale med gassgrill.

Dagfinn og de andre driter jeg i. jeg liker røyken jeg!

Skrevet

Kjøp elektrisk grill, så slipper både dere og naboene røyken. Det er noe dritt å få den røyken innover hagen når naboene griller.

Når vi griller, derimot, er det bare den gode grillelukten (les:uten røyk) som siver over til naboen ;)

Elektrisk grill gir ikke den samme grillsmaken ;)

Skrevet

Elektrisk grill gir ikke den samme grillsmaken ;)

Nei, hvis du vil ha røyk-og-tennvæskesmak på maten, så værsågod. ;)

Jeg syns grillsmak er smaken av grillet kjøtt, og ikke smaken av grillet kjøtt dekket av røyksmak.

;)

Skrevet

Nei, hvis du vil ha røyk-og-tennvæskesmak på maten, så værsågod. ;)

Jeg syns grillsmak er smaken av grillet kjøtt, og ikke smaken av grillet kjøtt dekket av røyksmak.

;)

Godt ikke alle er like :) Jeg syns ikke mat som er grillet på elektrisk grill eller gassgrill smaker godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...