Gå til innhold

Startet jeg for tidlig ?


Gjest trett jente i 30 årene

Anbefalte innlegg

Gjest trett jente i 30 årene

Sliter med angst og depresjoner.Går til psykolog hver 14 dag og bruker medisner.Jeg har vært gjennom en tung tid og har vært på attføring, rehabilitering og sykemelding i flere år.I går begynte jeg å jobbe igjen, ny jobb, spennende utfordringer og greie arbeidskollegaer.80 % stilling.MEN da jeg kom hjem fra jobb i går var jeg så utmattet, jeg var kvalm og forferdelig sliten i hodet.Fikk ikke sove da jeg la meg og våknet kl 04.....

Hvordan vet jeg om jeg har startet opp uten å være frisk nok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet du vel om en måned eller to. Eller kanskje et halvt år.

Å starte i ny jobb er slitsomt, selv for de som er garvede i gemet. Ikke rart du var utmattet.

Gi det litt tid. Og ikke mist motet. Kan hende går det over all forventning etter en stund. Det er naturlig at starten blir friksjonsfylt og humpete.

Håper du kommer til å trives og fungere godt i din nye jobb etter hvert. Og at du har krefter igjen når du kommer hjem.

Gratulerer med ny jobb, forresten! ;-)

Lykke til!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei! Synes ikke det er noe rart at du får en sterk reaksjon på å starte i jobb igjen,etter å ha jobbet frem mot dette så lenge.Husk at ingen kan forvente at en skal vite alt,og fungere perfekt i en jobb fra første stund.Alle trenger tid,angstproblemer eller ei. Lykke til med jobben! vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

hei! Nå har du hatt et par dager til på jobb,og jeg håper fortsatt du står det ut.Om noen år står jeg i samme situasjon som deg,og jeg har allerede startet med katastrofetenkningen,(siden jeg blant annet lider av generalisert angstlidelse.)Har sendt deg en tanke i ny og ne siden jeg identifiserer meg med deg,og blir det tøft håper jeg du får litt hjelp i overgangen til ditt nye liv med en pakke sobril eller liknende.Kanskje du kan be om det er mulig med en ekstra time med terapeuten din.Husk at selv om du nå skulle føle at du knekker litt sammen en dag eller to,betyr ikke det at dette ikke kan gå bra.Fortsatt lykke til,og vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...