Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg trenger medisiner, solkrem, krem og..? Pass og penger/reisesjekker er jo et must + billett da. men noe jeg MÅ ha med? To uker.. Uten samboern! : ( men det skal bli deilig med ferie da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg reiser om en uke... ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LucySky Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Et sånt stort tørkle (husker ikke hva det kalles) til å vikle seg inn i fra brystet og ned til midt på låret, når du skal gå rundt på stranda, eller sitte på strandkafé. Bomullstørkle til å legge over brystet når du blir solbrent. Solskjerm. Strandsandaler av gummi, sanda er brennhet. Solbriller. Eksemkrem, liten tube, veldig lett å få soleksem på denne tida av året, hjelper mot myggstikk også... Sunstick, til å ha på nesa og munnen når sola er sterkest. Tynne, lune bomullsgensere til kveldsbruk. det blåser jo en del der når sola går ned. Shorts. To badedrakter (bikinier). En god hårshampo (fyll en sånn liten filmrullbeholder av plast med favorittshampoen, så slipper du å drasse med deg hele flaska). Hyggelig pocketbok til å lese på stranda. God tur! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Bodylotion! Et must etter dusjen når man har vært i sola. :-) Eller det var kanskje det du mente med 'krem'.. Tannbørste! Solbriller. Badetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 *Aloe Vera Gele (langt bedre enn after sun) *Sun Block (faktor 60) til lepper og nese og ører. *SOV i RO!!!!! (pga. nattestøy og evt. bilstøy) *caps/solhatt/ eller skjerm. *kulltabletter (bør du evt. begynne å ta nå ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Helsekort.. Les i Dagbladet: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/01/399415.html (men det tar en uke å få dette) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javeldå Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Et sånt stort tørkle (husker ikke hva det kalles) til å vikle seg inn i fra brystet og ned til midt på låret, når du skal gå rundt på stranda, eller sitte på strandkafé. Bomullstørkle til å legge over brystet når du blir solbrent. Solskjerm. Strandsandaler av gummi, sanda er brennhet. Solbriller. Eksemkrem, liten tube, veldig lett å få soleksem på denne tida av året, hjelper mot myggstikk også... Sunstick, til å ha på nesa og munnen når sola er sterkest. Tynne, lune bomullsgensere til kveldsbruk. det blåser jo en del der når sola går ned. Shorts. To badedrakter (bikinier). En god hårshampo (fyll en sånn liten filmrullbeholder av plast med favorittshampoen, så slipper du å drasse med deg hele flaska). Hyggelig pocketbok til å lese på stranda. God tur! En filmrull-eske med hårsjampo til 14 dager ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Helsekort.. Les i Dagbladet: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/01/399415.html (men det tar en uke å få dette) Det er i orden! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poee Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Et sånt stort tørkle (husker ikke hva det kalles) til å vikle seg inn i fra brystet og ned til midt på låret, når du skal gå rundt på stranda, eller sitte på strandkafé. Bomullstørkle til å legge over brystet når du blir solbrent. Solskjerm. Strandsandaler av gummi, sanda er brennhet. Solbriller. Eksemkrem, liten tube, veldig lett å få soleksem på denne tida av året, hjelper mot myggstikk også... Sunstick, til å ha på nesa og munnen når sola er sterkest. Tynne, lune bomullsgensere til kveldsbruk. det blåser jo en del der når sola går ned. Shorts. To badedrakter (bikinier). En god hårshampo (fyll en sånn liten filmrullbeholder av plast med favorittshampoen, så slipper du å drasse med deg hele flaska). Hyggelig pocketbok til å lese på stranda. God tur! For en uke kan det vel være greit å ha mer enn en dose hårvask? du var ikke seriøs? Man vasker gjerne håret flere ganger per dag pga sand/salt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 For en uke kan det vel være greit å ha mer enn en dose hårvask? du var ikke seriøs? Man vasker gjerne håret flere ganger per dag pga sand/salt. Sant nok, men det blir skikkelig tungt hvis man skal ha med full flaske shampoo, balsam, deodorant, body-lotion osv.osv (been there..) Lønner seg i hvert fall å prøve å ta med halvfulle flasker/evt. fylle over noe av det på mindre flasker.. Ellers - man kan jo kjøpe det meste der man skal også (*huske det til jeg skal reise til høsten!!*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beibei Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sant nok, men det blir skikkelig tungt hvis man skal ha med full flaske shampoo, balsam, deodorant, body-lotion osv.osv (been there..) Lønner seg i hvert fall å prøve å ta med halvfulle flasker/evt. fylle over noe av det på mindre flasker.. Ellers - man kan jo kjøpe det meste der man skal også (*huske det til jeg skal reise til høsten!!*) ikke tyngre enn man fint klarer å bære da, er ikke akkurat noe problem.. og jeg har masse flasker med meg.. man har jo trillekoffert og trillebag med inn på flyet da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ikke tyngre enn man fint klarer å bære da, er ikke akkurat noe problem.. og jeg har masse flasker med meg.. man har jo trillekoffert og trillebag med inn på flyet da.. Nei, det er klart, hvis man bare skal trille bagasjen rett til fly og rett fra fly til hotell, så er det en ting. Hvis man skal loffe litt mer rundt er det noe annet.. Da kan det være kjekt å spare noen kilo... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beibei Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei, det er klart, hvis man bare skal trille bagasjen rett til fly og rett fra fly til hotell, så er det en ting. Hvis man skal loffe litt mer rundt er det noe annet.. Da kan det være kjekt å spare noen kilo... ja, men da er det jo snakke om en helt annen type tur.. backpacking er ikke noe for meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 En filmrull-eske med hårsjampo til 14 dager ?? Og så klippe det kort når man kommer hjem ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 God tur du, og nyt det. Du MÅ ikke ha med noe annet enn pass/penger.... Men det er jo praktisk med litt mer med seg da. Men du MÅ ikke.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kondomer?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Myggmiddel, gjerne MyggA (rollon) på apoteket. Mer effektiv enn det meste annet man får kjøpt. Og min erfaring er at det er mye mygg i "syden" i juni, i alle fall på den greske øya der jeg har pleid å reise. Du har ellers fått masse tips om hva du trenger å ha med, så det tror jeg at jeg ikke trenger tilføye så mye mer til. Men et tips til tiden du er der nede: Frys ned småflasker med vann (IKKE helt fulle, drikk eller hell ut litt først, is har større volum enn vann). Disse tar du med i strandbag'en. Sånn har du friskt kaldt vann hele dagen, etter hvert som isen smelter. :-) Særlig lurt hvis du drar til litt avsidesliggende strender. Kos deg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Bikini, ett badehåndkle, Imodium, Eurax (sånn kløestilliende salve for myggstikk etc.), to par sandaler/sko, en kjole, en shorts tre topper - godt humør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tannbørste og badetøy, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bare husk de fem p'ene: Pass, penger, piller, pilletter og pannbørste. Trenger du mer, får du kjøpt det for pengene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.