Gå til innhold

Søppel og atter søppel... I Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

I Oslo er det en del fine parker ligge og slappe av i.. Grille og kose seg. Men det blir så himla mye søppel! Skjønner ikke at folk bare kan gå i fra engangsgriller, tomflasker og annet papir! Er det så vansklig å ta med en tom pose og ta med den hjemover eller til nærmeste søppelkasse?

Er du/dere flinke til å ta med søppel? Vi tar alltid med en pose søppel enten hjem eller kaster den på veien hvis det lar seg gjøre.. makan til griseri det blir hvis man ikke gjør det! Ødelegger for alle oss andre i hvert fall.. Grille og kose seg blir ikke det samme i en søppelhaug..

Så til dere som forsøpler, skjerp dere!

Gjest mor i juni
Skrevet

Enig med deg, vi rydder alltid opp etter oss. Jeg kaster aldri søppel på gata heller, ærlig talt, hvem innbilder folk seg at skal rydde opp etter dem..?

Og nå huser Oslo like mange rotter som mennesker.. :-P

Gjest Pricilla
Skrevet

Enig med deg, vi rydder alltid opp etter oss. Jeg kaster aldri søppel på gata heller, ærlig talt, hvem innbilder folk seg at skal rydde opp etter dem..?

ja er det ikke hyggelig at vi alle har hver vår rotte med vårt navn på? ; ) *grøss* Ikke rart det blir rotter når folk kaster kebab og annen mat rett på bakken etter en fuktig natt ute...

Skrevet

Jeg kaster aldri søppel ute, og fatter ikke at det er nødvendig å gjøre det. Det er jo ikke så vanskelig å ta det med seg og kaste det i en søppelkasse eller kaste det hjemme.

Gjest Daisy
Skrevet

Selvsagt plukker jeg opp etter meg! Skulle bare mangle,

Gjest Daisy
Skrevet

uææææ rotter :o/ æsj

Skrevet

ALLTID med søppel hjem! Jeg tror da vitterlig ikke at renholdstjenesten i Oslo er min private feier... Er søppelkassa full, prøver man neste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...