Gå til innhold

Forstår ingenting

Anbefalte innlegg

Gjest colosseum
Skrevet

Kjæresten slo opp for to uker siden. I går kveld sjekket jeg emailen min, og da var det to fra han. Den første skrevet tidlig på dagen hvor han lurte på hvordan jeg hadde det, og at han skrev email fordi han hadde mistet mobilnr. mitt. Fire timer senere hadde han skrevet en annen hvor han sa at han ønsket at jeg ville finne den rette og at han ville ikke forstyrre meg mer. Jeg skulle gjerne skrive email til han hvis jeg hadde lyst. Til slutt takket han for et eller annet og skrev klem under begge emailene. Har han gått fra forstanden, eller (i tillegg) gått tilbake til sin ekskone.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ville tippet han hadde gått tilbake til sin kone, men fortsatt tenker litt på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...