Gå til innhold

Please, tips ang. "syden"-steder?

Anbefalte innlegg

Gjest Brun&blid
Skrevet

Har aldri vært i "syden" før, og har nå bestemt oss for å reise på ferie til en varm og fin plass.

Er t o t a l t grønn på hva og hvor det er bra, og hvorfor.

Vi er to "mellomvoksne" (27) damer og to barn på 6 og 10.

Jeg vil selvsagt ha det så billig så mulig, og reise til et sted hvor det er billig å gå ut å spise og drikke.

Kan noen komme med gode tips til meg? Blir kjempeglad for det, har som sagt ikke peiling...

På forhånd tusen takk, dere er kjempesnille:)

serendipity
Skrevet

Side i Tyrkia.

Marmaris i Tyrkia.

Chania på Kreta.

Ingen av diss stedene er spesielt billige å leve i, men selvfølglelig godt under norske priser. Mallorca har mange fine steder. Og selvfølgelig ser det mange andre. Sørg for leilighet med air-condition. Gjerne på et senter med en akt. klubb så dere kan få noen timer "fri" fra barna. Snakke med reisebyrået og si at du også kunne tenke deg et senter som ligger i gang avstand til sentrum. (mange av de ligger ofte et godt stykke utenfor sentrum).

Gjest Skal dit igjen!
Skrevet

Likte meg i Bulgaria. Sunny Beach. Billig å reise dit, utrolig bra hvis man skal på badeferie. Billig å spise. Men ikke det beste stedet om man skal på festetur.

Skrevet

Hei.

Sikkert en drøss gode svar på spørsmålet ditt, min anbefaling må bli...

Costa del Sol...Fuengirola.

Fuengirola er en litt rolig by,passer bra for de med barn.

I nærheten har du både Benalmadena og Marbella som syder av turisme, fart og morro. ( Torremolinos er en litt tøffere by )

Fint sted å kose seg med barna, strand, kafeer, restauranter, flott innendørs klatrehus for barna om dårlig vær...osv.

God reise da, hvorhen dere ender.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...