Gjest Håper på lur hjelp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det noen som vet hvem jeg skal ringe(teleselskap) ang et mobilnr som begynner på 416.... Er det Telenor? Jeg trenger nemlig å finne ut av om nummeret er aktivt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mulig jeg er litt dum, men kan du ikke bare ringe det nr. da? Om du ikke vil vise at det er du som ringer så ring fra en boks eller telefon med skjult nr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger lur hjelp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mulig jeg er litt dum, men kan du ikke bare ringe det nr. da? Om du ikke vil vise at det er du som ringer så ring fra en boks eller telefon med skjult nr. Er ute etter å finne ut om det er et aktivt nummer, da jeg aldri kommer frem på det..Ok? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er ute etter å finne ut om det er et aktivt nummer, da jeg aldri kommer frem på det..Ok? :-) Ok :-) Så du har prøvd å ringe, men inge "stemme" sier; "du har kommet til et nr. som ikke er i bruk". Det bare ringer og ringer, og aldri noen som svarer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger lur hjelp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ok :-) Så du har prøvd å ringe, men inge "stemme" sier; "du har kommet til et nr. som ikke er i bruk". Det bare ringer og ringer, og aldri noen som svarer? Exactly....! Jeg er ikke dum heller, da. Forstår at "du er kommet til et nummer som ikke er i bruk" betyr nettopp det :-) Men jeg kommer stort sett til avslått tlf. Se mitt innlegg på samliv, så skjønner du kanskje.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 OK, da leste jeg på Samliv også. Ettersom de sa at han eide dette nr. så må han jo ha ført over tlf. på jobben. Men jeg har ikke noe bedre forslag enn at du prøver telenor eller netcom og spør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke svar på spm ditt, men... Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 sjekk nr på http://www.telefonkatalogen.no så ser du om hvem nr står på. Du kan ikke lenger vite på nr hvilket abn folk har. Da man nå kan ta med gml nr til nytt abn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 1881 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 eller TLF 416xxxxx til 1999 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.