Gå til innhold

Hvilket tele-selskap er dette?

Gjest Håper på lur hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på lur hjelp

Er det noen som vet hvem jeg skal ringe(teleselskap) ang et mobilnr som begynner på 416.... Er det Telenor?

Jeg trenger nemlig å finne ut av om nummeret er aktivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serendipity

Mulig jeg er litt dum, men kan du ikke bare ringe det nr. da? Om du ikke vil vise at det er du som ringer så ring fra en boks eller telefon med skjult nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trenger lur hjelp

Mulig jeg er litt dum, men kan du ikke bare ringe det nr. da? Om du ikke vil vise at det er du som ringer så ring fra en boks eller telefon med skjult nr.

Er ute etter å finne ut om det er et aktivt nummer, da jeg aldri kommer frem på det..Ok? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Er ute etter å finne ut om det er et aktivt nummer, da jeg aldri kommer frem på det..Ok? :-)

Ok :-) Så du har prøvd å ringe, men inge "stemme" sier; "du har kommet til et nr. som ikke er i bruk". Det bare ringer og ringer, og aldri noen som svarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trenger lur hjelp

Ok :-) Så du har prøvd å ringe, men inge "stemme" sier; "du har kommet til et nr. som ikke er i bruk". Det bare ringer og ringer, og aldri noen som svarer?

Exactly....! Jeg er ikke dum heller, da. Forstår at "du er kommet til et nummer som ikke er i bruk" betyr nettopp det

:-) Men jeg kommer stort sett til avslått tlf.

Se mitt innlegg på samliv, så skjønner du kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

OK, da leste jeg på Samliv også. Ettersom de sa at han eide dette nr. så må han jo ha ført over tlf. på jobben. Men jeg har ikke noe bedre forslag enn at du prøver telenor eller netcom og spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...