Gå til innhold

Tenner dere bare av å se en fin naken kropp?

Anbefalte innlegg

Gjest linda petronelle
Skrevet

Spm er til både gutter og jenter.

Hvor mye skal til for at dere tenner? Holder det med å se bilde av en fin naken kropp, eller må det være real life?

Må det være en person du kjenner, er glad i osv..

Skrevet

En fin naken kropp holder i massevis, og det trenger ikke være noen jeg kjenner. Hva som er en "fin" kropp vil selvsagt avhenge av hvilke preferanser man har. Jeg er gutt og liker jenter som har litt mer kropp enn mange av modelljentene...

Gjest linda petronelle
Skrevet

En fin naken kropp holder i massevis, og det trenger ikke være noen jeg kjenner. Hva som er en "fin" kropp vil selvsagt avhenge av hvilke preferanser man har. Jeg er gutt og liker jenter som har litt mer kropp enn mange av modelljentene...

Tenner du uansett setting? På tv, på et bilde du går forbi osv?

Skrevet

Tenner du uansett setting? På tv, på et bilde du går forbi osv?

Tja... stort sett.. men gjør ikke alle det, da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenner på settingen. Ikke bare på nakenhet, ei heller bare fordi den fineste dama jeg har sett i hele mitt liv går forbi meg i lite klær.

Det kommer utelukkende an på settingen.

Hvis ikke ville jeg jo liggi med kronisk ereksjon blant annet på stranda...

Skrevet

Det er ikke nok med bare et bilde, men hvis det er et erotisk bilde; altså i en erotisk stemning/setting, så holder det med et bilde.

Det er altså rammen/settingen/situasjonen/stemningen den nakne kroppen blir presentert i, som teller.

Gjest willdo
Skrevet

Overhodet ikke! Men er svært glad i å se nakne kropper...

Jeg tenner på gutter jeg kjenner...når vi er fysisk nær hverandre.

Jeg blir tent dersom en gutt jeg liker på jobb kommer og prater med meg mens han står bak ryggen min eller hvisker i øret mitt, eller dersom han lukter godt. F.eks.

Men pene kropper å se på er bare intersant og spennende.

Gjest wellaS
Skrevet

Tja... stort sett.. men gjør ikke alle det, da?

nei, tror ikke alle gjør det. Men kanskje de fleste gutter? Vi jenter er gjerne litt mer kompliserte enn som så ;)

Skrevet

nei, tror ikke alle gjør det. Men kanskje de fleste gutter? Vi jenter er gjerne litt mer kompliserte enn som så ;)

Ja,det er jo alltid noe spesielt med dere kvinner! ;-)

Gjest malun
Skrevet

Det er ikke nok med bare et bilde, men hvis det er et erotisk bilde; altså i en erotisk stemning/setting, så holder det med et bilde.

Det er altså rammen/settingen/situasjonen/stemningen den nakne kroppen blir presentert i, som teller.

Tiltredes!

Gjest Daisy
Skrevet

Overhodet ikke! Men er svært glad i å se nakne kropper...

Jeg tenner på gutter jeg kjenner...når vi er fysisk nær hverandre.

Jeg blir tent dersom en gutt jeg liker på jobb kommer og prater med meg mens han står bak ryggen min eller hvisker i øret mitt, eller dersom han lukter godt. F.eks.

Men pene kropper å se på er bare intersant og spennende.

Ååååå... stå bak, hviske i øret og god lukt... mmmm

Gjest junim
Skrevet

Jeg kan tenne på et fint bilde av et nakent menneske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...