Gå til innhold

Hva slags jobb er ikke stressende

Gjest Er nysgerrig på dette

Anbefalte innlegg

Er nå i et opplegg hvor man skal planlegge hvordan man skal komme tilbake til jobb?

Jeg fikk råd om at jeg skulle ikke ha en jobb som var stressende eller som innebærer stress?Altså har et hektisk arbeidsmiljø

Men da satt jeg meg ned og tenkte: "Innebærer ikke de fleste jobbene en hektisk hverdag med mye stress?"

Da vil jeg bare spørre dere om dere har noen forslag til hva slags jobber som innebærer ikke mye stress og en hektisk arbeidsmiljø? Selv kommer jeg ikke på mange slike jobber...

Hva slags problemer har slike personer som ikke kan takle jobb som inneholder mye stress. Altså hva kan være årsaken til at folk ikke takler stress?

Selv er jeg en veldig stressa person, så jeg stresser også en del ellers,men jeg bare lurte på om dere andre hadde noen synspunkter på dette...

Takker så mye for svar og tilbakemeldinger som jeg får fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Finn en jobb som du kan utføre i eget tempo, bare du blir ferdig innen en viss tid/ innen rimelig tid?

Dessuten kan du ta noe med hjem og gjøre på kvelddstid? I helgen? Hvis du ikke blir ferdig ellers.

Men jeg sa ikke at det er enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en jobb som du kan utføre i eget tempo, bare du blir ferdig innen en viss tid/ innen rimelig tid?

Dessuten kan du ta noe med hjem og gjøre på kvelddstid? I helgen? Hvis du ikke blir ferdig ellers.

Men jeg sa ikke at det er enkelt..

Takk for svar!

Grunnen til at jeg spurte, var ikke fordi jeg var ute etter enkle jobber, men fordi de på trygdekontoret mener på at jeg ikke skal ha en stressende jobb med hektisk arbeidsmiljø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!