Gå til innhold

vibrator, migrene ++

Teria

Anbefalte innlegg

hei

jeg har flere spørsmål, det første er om noen vet om en vibrator som er lydløs eller i det minste ganske stille av seg ?

Ellers har jeg lest at hvis man har migrene bør man ikke bruke p-piller (av en ukjent grunn). Dette spurte jeg helsesøster på skolen min om- men hun hadde aldri hørt om det før, så jeg fortsatte bare på pillene. Jeg går ikke på noen migrene medisiner, så hvis det er der problemene ligger gjør det jo ikke noe, men er litt bekymret.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har migrene har du større sjanse for hjerneslag/hjerneblødning. Dvs, det gjelder i hovedsak bare de med synsforstyrrelser i tilknytning til migrenen.

P-pillene øker også risikoen for dette, dermed blir det litt mange risiko-momenter å ta hensyn til.

Den beskjeden jeg har fått er at jeg må være obs på om jeg får anfall oftere/verre/anderledes mens jeg bruker hormonell prevensjon.

Denne er rimelig(veldig) stille, men forutsetter at du er ute etter noe til utvendig bruk:

http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyro G-spot og whisper er to nesten helt lydløse vibratorer.

Ta en kikk på shop.erotikknett.no der selger de begge to...

Jeg greier desverre ikke å linke direkte til produktene, men bruk "søk" funksjonen så finner du de raskt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anikka

Hei. Jeg har også migrene, og fikk beskjed om å holde meg unna p-piller og annen hormonell prevensjon. Årsaken er at hormonene påvirker migrenen, og gir deg hyppigere anfall. I følge min lege, er det ikke værre enn det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...