Teria Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hei jeg har flere spørsmål, det første er om noen vet om en vibrator som er lydløs eller i det minste ganske stille av seg ? Ellers har jeg lest at hvis man har migrene bør man ikke bruke p-piller (av en ukjent grunn). Dette spurte jeg helsesøster på skolen min om- men hun hadde aldri hørt om det før, så jeg fortsatte bare på pillene. Jeg går ikke på noen migrene medisiner, så hvis det er der problemene ligger gjør det jo ikke noe, men er litt bekymret. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis du har migrene har du større sjanse for hjerneslag/hjerneblødning. Dvs, det gjelder i hovedsak bare de med synsforstyrrelser i tilknytning til migrenen. P-pillene øker også risikoen for dette, dermed blir det litt mange risiko-momenter å ta hensyn til. Den beskjeden jeg har fått er at jeg må være obs på om jeg får anfall oftere/verre/anderledes mens jeg bruker hormonell prevensjon. Denne er rimelig(veldig) stille, men forutsetter at du er ute etter noe til utvendig bruk: http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10150 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tips Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Gyro G-spot og whisper er to nesten helt lydløse vibratorer. Ta en kikk på shop.erotikknett.no der selger de begge to... Jeg greier desverre ikke å linke direkte til produktene, men bruk "søk" funksjonen så finner du de raskt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anikka Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei. Jeg har også migrene, og fikk beskjed om å holde meg unna p-piller og annen hormonell prevensjon. Årsaken er at hormonene påvirker migrenen, og gir deg hyppigere anfall. I følge min lege, er det ikke værre enn det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.