Gå til innhold

Brystvorter

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av innover
Skrevet

Nå er jeg lei av brystvortene mine som vender innover. De blir gjerne stive, men da også innover. Det er stygt, og det ses godt gjennom klær. Det plager meg Veldig!

Hva koster det å operere de utover? Er det stort inngrep?

Hvor i Norge kan det gjøres?

Fortsetter under...

Skrevet

Det skal være et veldig enkelt inngrep som gir minimalt arr. :-)

Jeg vil anta at de aller fleste plastikkirurger vil kunne hjelpe deg med det, f.eks. Osloakutten, Fornebuklinikken osv.

Søk på plastikkirurgi på Gule Sider.

• 2 uker senere...
Gjest ikke sign
Skrevet

Har også en innover brystvorte. Men det kan ordnes på en annen måte enn kirurgisk!! Avent har et produkt som noen apotek har, spør. En plastdims man har på brystvorten som suger den ut, og man skal bruke den et visst ant. timer pr. dag. Kommer ikke på hva det heter nå, men er du interessert kan jeg sjekke det til i morgen.

Gjest lei av innover
Skrevet

Har også en innover brystvorte. Men det kan ordnes på en annen måte enn kirurgisk!! Avent har et produkt som noen apotek har, spør. En plastdims man har på brystvorten som suger den ut, og man skal bruke den et visst ant. timer pr. dag. Kommer ikke på hva det heter nå, men er du interessert kan jeg sjekke det til i morgen.

Tviler på at det vil være nyttig for meg. Dem er så innover som du får det. Kan bli stiv innover også. Skader ikke å prøve da! Takk for tips! Sjekk gjerne hva det het. Hva koster det?

Gjest god sommer
Skrevet

Tviler på at det vil være nyttig for meg. Dem er så innover som du får det. Kan bli stiv innover også. Skader ikke å prøve da! Takk for tips! Sjekk gjerne hva det het. Hva koster det?

Finner ikke esken i farten, mener de heter niplette fra avent. Ca 350

Gjest jente24
Skrevet

Hei, jeg hadde slike som dine og opererte, og nå står de som bare det. Angre ikke et sekund. Jeg prøvde også niplette, men det hjalp ikke. Og det beste av alt så fikk jeg dekt hele operasjonen. Gå til fastlegen din,

Lykke til

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...