Gå til innhold

Glemsk og p-plaster..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Har hatt plasterfri uke,og kom på NUH at jeg skulle satt på nytt i dag.

Det virker det, om jeg setter det på nå? Jeg pleier egentlig å sette det på på morgen/formiddagen..

Dette er jo så idiotsikkert at selv jeg skulle klare å huske, men, neida!

Noen som vet om det klundrer med systemet om man setter det på noe senere enn planlagt?

laguna1365380434
Skrevet

Skal gå greit det, etter hva jeg har lært.

Takk! Det hadde vært jævlig kjedelig å måtte starte på nytt.. Da klasker jeg på et..

:-)

Skrevet

Takk! Det hadde vært jævlig kjedelig å måtte starte på nytt.. Da klasker jeg på et..

:-)

Hihi, jeg klarte å sette mitt på armen, så nå har jeg en stor hvit firkant.

Det har jo vært sol!!

laguna1365380434
Skrevet

Hihi, jeg klarte å sette mitt på armen, så nå har jeg en stor hvit firkant.

Det har jo vært sol!!

Auda!;)

Kjedelig.. Jeg setter alltid mitt på rumpa. Av mystiske årsaker blir det irritert om jeg setter det andre steder.

Skrevet

Auda!;)

Kjedelig.. Jeg setter alltid mitt på rumpa. Av mystiske årsaker blir det irritert om jeg setter det andre steder.

Hm, ja. Synes det klødde mer på armen enn på rompa.

laguna1365380434
Skrevet

Hm, ja. Synes det klødde mer på armen enn på rompa.

Jeg satte øverst på ryggen, mellom skulderbladene, det ble direkte vondt! Så er du advart(om du ikke har prøvd..) Men det er jo selvsagt mulig at det bare er meg som har sart hud på ryggen eller noe da..:)

Skrevet

Jeg satte øverst på ryggen, mellom skulderbladene, det ble direkte vondt! Så er du advart(om du ikke har prøvd..) Men det er jo selvsagt mulig at det bare er meg som har sart hud på ryggen eller noe da..:)

Pokker, jeg som hadde tenkt å sett mitt der neste gang. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...