laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Har hatt plasterfri uke,og kom på NUH at jeg skulle satt på nytt i dag. Det virker det, om jeg setter det på nå? Jeg pleier egentlig å sette det på på morgen/formiddagen.. Dette er jo så idiotsikkert at selv jeg skulle klare å huske, men, neida! Noen som vet om det klundrer med systemet om man setter det på noe senere enn planlagt? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Skal gå greit det, etter hva jeg har lært. Takk! Det hadde vært jævlig kjedelig å måtte starte på nytt.. Da klasker jeg på et.. :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Takk! Det hadde vært jævlig kjedelig å måtte starte på nytt.. Da klasker jeg på et.. :-) Hihi, jeg klarte å sette mitt på armen, så nå har jeg en stor hvit firkant. Det har jo vært sol!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Hihi, jeg klarte å sette mitt på armen, så nå har jeg en stor hvit firkant. Det har jo vært sol!! Auda! Kjedelig.. Jeg setter alltid mitt på rumpa. Av mystiske årsaker blir det irritert om jeg setter det andre steder. 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Auda! Kjedelig.. Jeg setter alltid mitt på rumpa. Av mystiske årsaker blir det irritert om jeg setter det andre steder. Hm, ja. Synes det klødde mer på armen enn på rompa. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Hm, ja. Synes det klødde mer på armen enn på rompa. Jeg satte øverst på ryggen, mellom skulderbladene, det ble direkte vondt! Så er du advart(om du ikke har prøvd..) Men det er jo selvsagt mulig at det bare er meg som har sart hud på ryggen eller noe da.. 0 Siter
emin Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg satte øverst på ryggen, mellom skulderbladene, det ble direkte vondt! Så er du advart(om du ikke har prøvd..) Men det er jo selvsagt mulig at det bare er meg som har sart hud på ryggen eller noe da.. Pokker, jeg som hadde tenkt å sett mitt der neste gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.