Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har surret mye med p-pillene mine, etter en to ukers opphold fordi jeg skulle utsette mensen bla bla bla så begynt jeg med dem forrige torsdag, nå tro jeg ikke p-pillene mine er i samsvar med syklusen min, er det veldig dumt å ha ubeskyttet sex nå hvis jeg ikke ønsker å bli gravid? nesten sikker på at svare er ja, men må jo høre. Forresten trenger man resept for disse p-plasterne?

Gjest 14 dager
Skrevet

Hei,

Etter et opphold i p-pillene, eller en glemt / kastet opp pille, er ikke pillene sikre igjen før du har tatt dem regelmessig i 14 dager igjen. Så begynte du forrige torsdag, bør du vente enda en uke før du har sex uten kondom.

Det samme gjelder hvis man begynner på p-pillene en annen dag enn første mensdag, da tar det også to uker før de er sikre.

Kjøp inn kondomer, slik at du har til slike situasjoner hvor pillen ikke er sikker.

Jeg har selv blitt gravid rett etter pilleslutt begge gangene, så jeg tror mange er ekstra fruktbare når man har sluttet med pillene for kort tid siden. Så ikke ha ubeskyttet sex hvis du ikke vil bli gravid.

P-plaster er på resept.

Skrevet

Hvilken type p-piller? Merke?

Noen er sikre allerede etter 1 uke.

Skrevet

Hvilken type p-piller? Merke?

Noen er sikre allerede etter 1 uke.

trionetta? er de sikre etter en uke?

Gjest Russel
Skrevet

Hei,

Etter et opphold i p-pillene, eller en glemt / kastet opp pille, er ikke pillene sikre igjen før du har tatt dem regelmessig i 14 dager igjen. Så begynte du forrige torsdag, bør du vente enda en uke før du har sex uten kondom.

Det samme gjelder hvis man begynner på p-pillene en annen dag enn første mensdag, da tar det også to uker før de er sikre.

Kjøp inn kondomer, slik at du har til slike situasjoner hvor pillen ikke er sikker.

Jeg har selv blitt gravid rett etter pilleslutt begge gangene, så jeg tror mange er ekstra fruktbare når man har sluttet med pillene for kort tid siden. Så ikke ha ubeskyttet sex hvis du ikke vil bli gravid.

P-plaster er på resept.

Faen da, SLUTT MED SEX!!

Skrevet

trionetta? er de sikre etter en uke?

Det skal stå i pakningsvedlegget.

Rundt på nett står det både 2 uker og 1 uke.

Tror ikke jeg ville tatt sjanser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...