Gå til innhold

Hjelp med pek-og-klikk-spill!

Freya

Anbefalte innlegg

http://www.altoids.com/index.aspx?area=game&sitegameid=87&relationid=405

Er det noen smarte hjerner der ute som er flinke til å løse slike spill? Jeg kommer ikke videre, har kommet inn i nattklubben og fått tak i nøkkelen til doet, en flaske med vinegar og en mango. Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre videre, klikker på alt jeg ser, men jeg blir bare mer og mer frustrert...

Hjelp meg, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente21år

Prøvde spillet nå. Skjønner ikke åssen man kommer inn i klubben engang jeg... Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde spillet nå. Skjønner ikke åssen man kommer inn i klubben engang jeg... Hva skal jeg gjøre?

Snakk med folk til du får en gul tusj som du kombinerer med mint-pakka. Så gir du hun som står først i køen en mint, så får du tyggis av henne. Kombiner tyggisen og den gule lappen og du kan gå inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Nå kom jeg inn da :) får se om jeg skjønner noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Snakk med folk til du får en gul tusj som du kombinerer med mint-pakka. Så gir du hun som står først i køen en mint, så får du tyggis av henne. Kombiner tyggisen og den gule lappen og du kan gå inn.

Jeg har fått nøkkel til doen, eddik (vinegar), en film og en selvlysende stang. Men ingen mango da. Og veit ikke åssen jeg kommer videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

har fått en eske med baking soda også. men kommer ikke videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått nøkkel til doen, eddik (vinegar), en film og en selvlysende stang. Men ingen mango da. Og veit ikke åssen jeg kommer videre...

Hvordan fikk du tak i baking sodaen og den selvlysende stanga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hvordan fikk du filmen? Mangoen får du ved å slippe flaggermusa ut gjennom vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baking sodaen ligger til venstre forbi mannen du fikk tusjen av helt i begynnelsen. Han som står utenfor baren til venstre.

Den selvlysende staven får du av rave jenta

etter at du har gitt henne "en hjørninge/hesten" som du får av jenten som står i det innerste "rommet"forbi gothrommet og to hakk til, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Ja, og hvordan fikk du filmen? Mangoen får du ved å slippe flaggermusa ut gjennom vinduet.

Filmen ligger på et bord der inne hvor den papegøya står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ikke

Yes, jeg klarte det... Fant ut at jeg ikke hadde scrollet nok til hver side i rommene. :)

Hva skal jeg gjøre nå, noen? Har filmen, lysstaven, eddik, mango og bakepulver. Står ved siden av den statuen... Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre nå, noen? Har filmen, lysstaven, eddik, mango og bakepulver. Står ved siden av den statuen... Hva gjør jeg?

Du får nøkkelen til doet (det låste rommet ved det åpne vinduet) av bartendern, finner vin i skapet på do, og setter bakepulvcret og vinen i doet for å lage en vulkan.

Gir filmen til en feite mannen utenfor doet, og så lager han vulkanen som får åpnet døren til gothroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du har fått mange tips allerede. Kommet igjennom spillet nå? Jeg gjorde det akkurat nå, og kan gi flere hint om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått mange tips allerede. Kommet igjennom spillet nå? Jeg gjorde det akkurat nå, og kan gi flere hint om du vil :)

Hei Lucretia!

Klarte det nå, jeg hadde ikke gått langt nok ut til sidene, slik at jeg fant ikke alle tingene jeg trengte. Var jo enkelt da jeg først fant ut at jeg kunne scrolle lenger bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen ligger på et bord..

hmm...ble plutselig helt revet med i dette jeg også, hihi...

Men...flaggermus? Ut gjennom vindu?

Ikke ser jeg noen flaggermus og ikke ser jeg noe vindu.. Befinner meg i Gothroom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Får ikke han muskelmannen til å ta imot kanelen min! (eller var det mintene han skulle ha,,)

*hekta* - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Får ikke han muskelmannen til å ta imot kanelen min! (eller var det mintene han skulle ha,,)

*hekta* - hehe

Piercing-mannen skal få en mint. Så gir han deg en drinkmikser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen ligger på et bord..

hmm...ble plutselig helt revet med i dette jeg også, hihi...

Men...flaggermus? Ut gjennom vindu?

Ikke ser jeg noen flaggermus og ikke ser jeg noe vindu.. Befinner meg i Gothroom...

Flaggermusen får du av bartenderen, og vinduet er bak den feite fyren like ved inngangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ikke

Piercing-mannen skal få en mint. Så gir han deg en drinkmikser.

jeg har minten, pepperminten, drinkmixern,mangoen og lysrøret. Hva er den tredje ingridiensen, er det lysrøret?? og hvordan får jeg blandet mangodrinken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...