smurf78 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som følger med på "The apprentice" på tvnorge? Er det mulig av tv2 å være så tilbakestående??? Satt og så på miss universe og i dommerpanelet satt vinneren av "The apprentice". Så personen og fullt navn. Festlig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest immortal Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 huff, ble så irritert når de avslørte hvem som vant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 P den annen side.. det er jo ikke TV2 sitt problem at konkurrenten har kjøpt inn og viser en "gammel" serie... Men kjipt, joda, jeg skal si meg enig i den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gammel&gammel Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 P den annen side.. det er jo ikke TV2 sitt problem at konkurrenten har kjøpt inn og viser en "gammel" serie... Men kjipt, joda, jeg skal si meg enig i den. Nyere kunne de ikke fått den, fra usa da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nyere kunne de ikke fått den, fra usa da... Reality dies fast... Serien begynte i januar i USA, og vinneren ble kåret i april. Det ER gammelt nytt i realityverden det. (Full oversikt, med vinner, finner man her: http://www.nbc.com/nbc/The_Apprentice/weekly_tracker/ ) NB! IKKE klikk linken om man ikke vil vite hvem som vinner! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 P den annen side.. det er jo ikke TV2 sitt problem at konkurrenten har kjøpt inn og viser en "gammel" serie... Men kjipt, joda, jeg skal si meg enig i den. TV2 eier jo TVNorge, så det er jo ikke akkurat en konkurent. Men hva skulle de gjøre da? Sensuere alt som hadde med denne dommeren å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nothing to watch Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det virkelig noen som ser på TVNorge????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det virkelig noen som ser på TVNorge????? Jepp, extreme makeover... Gøyalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 TV2 eier jo TVNorge, så det er jo ikke akkurat en konkurent. Men hva skulle de gjøre da? Sensuere alt som hadde med denne dommeren å gjøre? "Men hva skulle de gjøre da? Sensuere alt som hadde med denne dommeren å gjøre? " Ja, ikke sant? *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.