Gjest forsmådd ektemann Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jauda... Fant ett av passordene som "kona" mi har brukt på doktoronline. For 2 uker siden ble hun ferska i å være utro. Noe det virka som om hun aldri i sin villeste fantasi trodde ville skje (doh!) Anyhow - av loggene jeg har lest av internettbruken her hjemme, har hun flere ganger lest tråder her på doktoronline, hvor enkelte av innleggene har forherliget utroskap. Om de har vært en medvirkende faktor til at hun tok steget ut og var utro, vet jeg ikke. Men om de var det - så takk så j*vla mye for at dere ikke bare har bidratt til å ødelegge ekteskapet vårt, men også til å forstyrre barndommen til de to ungene våre. Perioden vi har vært gjennom de to siste ukene, og ikke minst det som venter oss med mekling, separering og skillsmisse unner jeg ingen! Så please tenk gjennom hva du skriver neste gang - kanskje er du med på å velte et ekteskap! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sjekka forresten "svar til meg". Skuffa? Jada! Enda mer forsmådd? JA FOR INNI H*LV*TE!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det vil alltid være noen som forherliger utroskap. Man oppsøker det man VIL høre. Vil man få bekreftet at utroskap er ok, hører man på de som sier det er det. Sånn er det bare. Jeg HATER utroskap selv, tro du meg, så jeg mener ikke å ta kona di i forsvar. Men å skylde på de her inne blir litt drøyt. JEg prøver så godt jeg kan å formane, men hvis folk først er så svake at de skal holde på å være utro og sånn, så funker det fint lite å prøve å fortelle dem noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hørt slikt tull. Hvis kona de blir utro av å lese her inne, så er hun disponert for dette uansett. Dette har hun tenkt ut selv og ikke fått ideen herfra. Så svak kan hun ikke være,skylden ligger på henne ikke at eventuelt enkelte her inne forsvarer utroskap. Noe jeg forøvrig knapt har lest, selv om noen få innlegg kan forvare det. Ønsker deg lykke til, skjønner at dette er veldig vondt og synd det ble sånn for dere.Er det ikke mulig å fine tilbake til hverandre? Eller vil dere ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Synd å lese at du har blitt bedratt, men - litt vel drøyt å legge skylda på utroskapstråder på et forum på internett vel..?? Jeg har lest mange utroskapstråder opp i gjennom, men jeg går da ikke hen og er utro for det. Om kjerringa di skulle finne på å skylde på det så må hun være rimelig hjernedød i så fall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvorfor i all verden velger dere å separeres og evt. skilles etter hennes utroskap? Er det DU som forlanger separasjon og skilsmisse, eller er det HUN som har bestemt seg for å bytte beite? Hvis HUN ønsker å bli og få tilgivelse, mens DU kaster henne ut, har du vel bare deg selv å takke for at barna ender opp med skilte foreldre? Finnes det liksom ikke tilgivelse for utroskap? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du er såret og forbannet, har mange følelser for din partner. Det er en helt vanlig reaksjon å prøve å finne skyld hos noen eller ved noe utenfor partneren i og med at den bedratte selvfølgelig har følelser for partneren fortsatt. Men jeg tror ikke du skal legge for stor vekt på det din partner har lest og ikke lest i dette forumet. Det må være spesielt umodne eller for å si det kort, mennesker med lavt utviklet teft for det meste, som så enkelt lar seg påvirke til gale handlinger. Du sier forresten at 'enkelte av innleggene har forherliget utroskap'. Hvis du gjør noen søk, vil du helt riktig se at langt, langt de fleste som skriver om utroskap tar skarp avstand fra det. Skaff deg hjelp hvis du trenger det. Det er mange i din situasjon som ikke takler utroskap alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stå imot Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er mange fristelser ute i verden. Saken er at man selv må klare å motstå disse. Vi har forskjellige verdier. Noen mener utroskap er ille, andre mener det er helt ok. Du kan nok ikke skylde på oss. Kona di må selv vite hva som aksepteres i deres forhold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sorry, men der kan du ikke gi DOL skylden, det er kun hun alene som må ta på seg skylden for seg selv... Her inne er det ingen som forherliger utroskap, heller det motsatte... selv om her finnest de idioter som gjør dette stadig vekk... MEN legg F*** ikke skylden på "oss" det er ikke vi som har vært utro...DET her "kona" di vært! Og grunnen, ja den kan være hva som helst.... Ok, skjønner jo om hun er en av de hjernedøde som ikke klarer å tenke selv, og må gjøre som hun blir fortalt... Dessuten så kunne du kansje se litt lenger enn til nesetippen, og tenke i de baner at du kansje ikke strekker til på et eller annet område.... og DET er jo tross alt ikke våres feil! Makan til idioti!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wellwell Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Stakkars barn som har en så virkelighetsfjern og KORKA far! God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korka kork Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Men eeee.. har ikke kona di lært å tenke selv? Så langt har du plantet tankene i hodet hennes, og nå har hun funnet DOL, den store stygge ulven, som er SKYLD i nye tanker i hodet til DIN kone?? For øvrig synes jeg DOL er full av folk fra fortiden, her er det ikke mye tilgivelse og forståelse å få hvis en er så uheldig at man forteller om utroskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk hjemmesituasjon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Heisan! Ble litt paff da jeg leste innlegget ditt. Jeg har ofte vært her inne og lest men har ikke vært utro av den grunn! Det du heller burde se på er ekteskapet ditt! Gir du henne oppmerksomhet - romantikk osv. Det er helst sånne ting som gjør at man blir fristet til utroskap. HJEMMESITUASJONEN! Så jeg tror ikke DOL kan ta på seg skylden for noe sånt. Blir helt matt jeg:-(( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor lettpåvirkelig var ekskonen din..? Du vet DOL ikke er ansvarlig for hennes utroskap, fokuser på noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei du. Skjønner godt din "vrede", men du...DOL er ikke nok til å velte et ekteskap...eller skal iallefall ikke være det. Om din kone var utro med hjelp av DOL så ville hun være deg utro uansett. Om et menneske kan være utro så vil h*n være det en eller annen gang uansett...noe kan fremskynde eller forsinke det. Det er en beklagelig situasjon dere er i, men du kan nok ikke klandre dette forummet for det som har hendt. Det er din kone det er noe "feil" med... Lykke til i den vanskelige tiden som kommer. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke skyld på oss Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 JEg må bare få svare deg. Det er kjempetrist at ekteskapet deres nå blir ødelagt, men du kan ikke skylde på DOL! Det å være utro er noe personen gjør av egen fri vilje - og som regel fordi det er noe rusk i forholdet hun er i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizzt Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei du... Ja hvis verden var så enkel du... Typisk mann å regne ut en så enkel forklaring på et så dyptgripende problem... Tror du kanskje skal gå litt i deg selv også, utroskap er ikke noe en ektefelle finner på helt uten grunn. Jeg skal ikke på noen måte forsvare utroskap, men det ville være sinnsykt naivt å gi DOL skylda... Håper dere finner utav det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heart-ace Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sjekka forresten "svar til meg". Skuffa? Jada! Enda mer forsmådd? JA FOR INNI H*LV*TE!!! HJELP!!!!Dette kan ikke være alvor?!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lett Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Oisann. Det var litt av en anklage. Utroskap skyldes vel som regel ikke litt "inspirasjon" fra en tilfeldig internettside, men heller en grunnleggende feil i et eksisterende forhold. Les søndagsbilaget i dagens utgave av Aftenposten. Vil sannsynligvis gi deg noe å tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Forstår at du har det kjipt, men jeg ville heller latt frustrasjonen gå utover den eneste som er skyld i din kjæres utroskap. Og det er ikke noen uskyldige parter på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva i all verden er dette for tullprat da. Greit at du er utenfor og lei deg, men å legge skylden på totalt fremmede mennesker er jo latterlig. Har tanken slått deg, at hun var utro før hun spurte om råd på dol? De fleste her forsvarer ikke utroskap, ei heller jeg. Svineri, men det er jo mulig hun trengte noen å prate med oppi all elendigheta. Å hva med deg, hvordan fant du passordet hennes? og hvorfor roter du i hennes saker isteden for å prate med henne. Jeg hadde blitt fly forbanna om noen hadde rørt min pc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.