Gjest tjohooo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Da går jeg og legger meg, før jeg faller av stolen her jeg sitter og svaier Uvant at det ikke engang lukter røyk av klærne, forresten. Men hvordan er klærne mine så våte? Og hvorfor er det øl inne i kortmappa? Og hva er det jeg har holdt på med? Ja, man kan bare undres. Arti' læll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du kommet deg på bena nå da? Jeg snubla til sengs i 4 tiden etter en heidundrenes fest! Kjenner at jeg svaier fremdeles og øynene er svært små i dag,gleder meg til kl 10 i kveld for da kan jeg legge meg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du kommet deg på bena nå da? Jeg snubla til sengs i 4 tiden etter en heidundrenes fest! Kjenner at jeg svaier fremdeles og øynene er svært små i dag,gleder meg til kl 10 i kveld for da kan jeg legge meg igjen. Kom meg opp først nå... Har ikke sovet så lenge på mange år støl er jeg også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.