Gå til innhold

Saus i kjøleskapet...

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hadde fløtesaus på fredag kveld og satte den i kjøleskapet. Kan jeg varme den opp i dag og spise den? Svar fort... er sulten :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Det vil jeg tro går helt fint. Du kjenner jo om den ikke lukter godt når du varmer den opp.

Gjest Daisy
Skrevet

Det vil jeg tro går helt fint. Du kjenner jo om den ikke lukter godt når du varmer den opp.

He, he. Jeg gjør ikke det, skjønner du. Skal operere bihulene for nå har jeg null luktesans!

Skrevet

Jeg hadde ikke spist den, men ikke hør på meg, for jeg er datofrik, og gammel mat er jeg redd for :)

Enda mer skeptisk, når det er fløte i den. Men slapp av, du blir vel i verste fall bare sittende på doss :)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg hadde ikke spist den, men ikke hør på meg, for jeg er datofrik, og gammel mat er jeg redd for :)

Enda mer skeptisk, når det er fløte i den. Men slapp av, du blir vel i verste fall bare sittende på doss :)

Uff... nå har jeg akkurat spist den. Er i grunn dato-frik jeg også, men hadde ikke noe annen middag :P

Var sånn pose-fløtesaus, da. Så jeg har ikke hatt fløte i... vet ikke om det har noe å si?

Annonse

Skrevet

Uff... nå har jeg akkurat spist den. Er i grunn dato-frik jeg også, men hadde ikke noe annen middag :P

Var sånn pose-fløtesaus, da. Så jeg har ikke hatt fløte i... vet ikke om det har noe å si?

Vet ikke jeg heller, pleier å lage sausen selv.

Slapp av, det går sikkert bra. Du merker det jo hvis det var dårlig. Do, do, do, do :)

Skrevet

Den var kokt på forhånd og har stått kaldt. Da kan du ha den i flere dager, uten problem (også om du hadde tilsatt fløte selv).

Gjest Daisy
Skrevet

Lever du enda?

Jeg lever i beste velgående. Litt trøtt etter tung saus, men ikke noe mer enn det ;o)

Skrevet

Jeg lever i beste velgående. Litt trøtt etter tung saus, men ikke noe mer enn det ;o)

Hvor mange kilo?

Skrevet

Vel, du har jo spist den men jeg ville bare føye til at det er null problem.

Uansett så hadde du smakt det dersom det var noe galt.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvor mange kilo?

:P ikke så mye...

Og tror du ikke det skjedde igjen!? Så nettopp bort på komfyren, og der sto platen på!!!

Hva skjer med meg da?! Pleier jo å være så påpasselig med sånt!!! skremmende.

Annonse

Skrevet

:P ikke så mye...

Og tror du ikke det skjedde igjen!? Så nettopp bort på komfyren, og der sto platen på!!!

Hva skjer med meg da?! Pleier jo å være så påpasselig med sånt!!! skremmende.

Casper, det snille spøkelset....

Gjest Daisy
Skrevet

Casper, det snille spøkelset....

pøh! Hadde han vært vennlig, ville han skrudd plata AV for meg :P

Skrevet

pøh! Hadde han vært vennlig, ville han skrudd plata AV for meg :P

Da er det nok heller Masper, det spøkefulle spøkelset. Eller Hasper, det slemme spøkelset. Meget mulig alle tre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...