Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hadde fløtesaus på fredag kveld og satte den i kjøleskapet. Kan jeg varme den opp i dag og spise den? Svar fort... er sulten ) 0 Siter
Platina Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Det vil jeg tro går helt fint. Du kjenner jo om den ikke lukter godt når du varmer den opp. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Det vil jeg tro går helt fint. Du kjenner jo om den ikke lukter godt når du varmer den opp. He, he. Jeg gjør ikke det, skjønner du. Skal operere bihulene for nå har jeg null luktesans! 0 Siter
shandy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde ikke spist den, men ikke hør på meg, for jeg er datofrik, og gammel mat er jeg redd for Enda mer skeptisk, når det er fløte i den. Men slapp av, du blir vel i verste fall bare sittende på doss 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde ikke spist den, men ikke hør på meg, for jeg er datofrik, og gammel mat er jeg redd for Enda mer skeptisk, når det er fløte i den. Men slapp av, du blir vel i verste fall bare sittende på doss Uff... nå har jeg akkurat spist den. Er i grunn dato-frik jeg også, men hadde ikke noe annen middag Var sånn pose-fløtesaus, da. Så jeg har ikke hatt fløte i... vet ikke om det har noe å si? 0 Siter
shandy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Uff... nå har jeg akkurat spist den. Er i grunn dato-frik jeg også, men hadde ikke noe annen middag Var sånn pose-fløtesaus, da. Så jeg har ikke hatt fløte i... vet ikke om det har noe å si? Vet ikke jeg heller, pleier å lage sausen selv. Slapp av, det går sikkert bra. Du merker det jo hvis det var dårlig. Do, do, do, do 0 Siter
ariadne Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Uff... nå har jeg akkurat spist den. Er i grunn dato-frik jeg også, men hadde ikke noe annen middag Var sånn pose-fløtesaus, da. Så jeg har ikke hatt fløte i... vet ikke om det har noe å si? Den var kokt på forhånd og har stått kaldt. Da kan du ha den i flere dager, uten problem (også om du hadde tilsatt fløte selv). 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Lever du enda? Jeg lever i beste velgående. Litt trøtt etter tung saus, men ikke noe mer enn det ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Jeg lever i beste velgående. Litt trøtt etter tung saus, men ikke noe mer enn det ;o) Hvor mange kilo? 0 Siter
tiliti Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Vel, du har jo spist den men jeg ville bare føye til at det er null problem. Uansett så hadde du smakt det dersom det var noe galt. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvor mange kilo? ikke så mye... Og tror du ikke det skjedde igjen!? Så nettopp bort på komfyren, og der sto platen på!!! Hva skjer med meg da?! Pleier jo å være så påpasselig med sånt!!! skremmende. 0 Siter
cecily Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 ikke så mye... Og tror du ikke det skjedde igjen!? Så nettopp bort på komfyren, og der sto platen på!!! Hva skjer med meg da?! Pleier jo å være så påpasselig med sånt!!! skremmende. Casper, det snille spøkelset.... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Casper, det snille spøkelset.... pøh! Hadde han vært vennlig, ville han skrudd plata AV for meg 0 Siter
cecily Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 pøh! Hadde han vært vennlig, ville han skrudd plata AV for meg Da er det nok heller Masper, det spøkefulle spøkelset. Eller Hasper, det slemme spøkelset. Meget mulig alle tre.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.