Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser ut som det er aaaalt for lenge siden jeg har sett en episode. Visste ikke at det gikk nå for tida engang jeg. Lurer bare på om vi vet hvem som er faren til barnet til... hun lyse med krøllene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor går det hen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor går det hen? Det går på tv3, som det alltid har gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det går på tv3, som det alltid har gjort. Lenge siden jeg så det sist nå, jeg husket ikke det en gang. Huff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dawsons Creek er kjedelig... men jeg tittet litt. Er det derfor hun kollapset? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har ikke fulgt med på det - men kanskje du finner svaret her? TV3 sender vel sesong 6 nå, så vidt jeg vet. http://epguides.com/DawsonsCreek/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gammel titter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 tv3, når? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 tv3, når? Jeg er tydeligvis ikke den eneste som ikke har fulgt helt godt med på tv i det siste. Klokken 18.10 i dag, vet ikke om det er fast tid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gammel titter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er tydeligvis ikke den eneste som ikke har fulgt helt godt med på tv i det siste. Klokken 18.10 i dag, vet ikke om det er fast tid... ok, takk! ser lite på tv for tiden, da er det lett å ikke vite hva som går... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forvirrende Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Forstår ingenting jeg. Jeg følger med på det,men gikk glipp av de to siste episodene også så jeg slutten av den som gikk i går, og forsto ingenting..hvorfor er Jen plutselig syk? hvor var de da alt det skjedde? Hva skjedde med filmen til dawson? Leste litt i den linken noen la ut her at ungen er Jen sin. når var hun gravid da? og med hvem? sist jeg så flyttet de til new york.. uff forvirrende..Men jeg elsker den serien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.