Gå til innhold

Problemer med hukommelsen pga SSRI?


Fremover

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål som fastlegen min ikke kan svare på.Er dårlig hukommelse en bivirkning av SSRI?

Jeg har brukt Zoloft eller andre SSRI i noen år og har prøvd å slutte med medisin flere ganger. Årsaken til at jeg ønsker å slutte er at jeg husker så dårlig når jeg står på medisiner og er redd for lagtids skadevirkninger. Hver gang jeg slutter,forsvinner plagene, men pga depresjon/angst må jeg begynne med medisisner i gjen. Det er akkurat som jeg er blitt avhengig av medisin. Trener mye og er nøye med kostholdet.

Er de game antidpressiva som f.eks Sarotex bedre? Hilsen kvinne 48 år som nyter sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hei!

Det stod ikke noe om dårlig hukommelse som bivirkning i felleskatalogen.

Min erfaring er at når jeger stressa eller har mye å tenke på, blir jeg glemsk og distre.....uansett medisin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove32

Hei!

Det stod ikke noe om dårlig hukommelse som bivirkning i felleskatalogen.

Min erfaring er at når jeger stressa eller har mye å tenke på, blir jeg glemsk og distre.....uansett medisin.....

nikotin i form av snus virker godt inn på hukommelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...