Gå til innhold

alt går så voldsomt inn på meg


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

merker at alle ting som er triste går så voldsomt inn på meg. mer enn de gjorde før. Hører jeg om et barn som dør så går jeg og tenker på det lenge etterpå. Det er som om jeg kan føle andres smerte når triste ting skjer. Klarer ikke å distansere meg lenger. Skal ha ansvaret for et barn med en sjelden nevrologisk sykdom på en leir jeg skal delta på. Da jeg leste mer om sykdommen og utsiktene, at hun antakelig ikke kom til å bli mer enn tyve år så føltes dette med ett veldig meningsløst. Og jeg begynner å lure på om jeg kan greie det, selv om jeg virkelig ønsker utfordringen. Men skjønner ikke hvorfor jeg skal være så voldsom sensitiv ovenfor alt trist her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Hei

Skulle ønske det var mange fler som deg med stor empati og sympati her i verden.

Det du skriver er et besvis på at du er et meget godt menneske. Vær stolt over deg selv for at du er slik.

Hvis jeg kan få lov å gi deg et råd, så er det at du bare er deg selv m.h.t. denne personen du er bekymret for.

Prøv å ikke tenke for mye på problemet hennes/hans for det er sikkert det denne personen prøver også...

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...