Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en epilator, men da det koster ca 700 kr vil jeg gjerne høre om andres erfaringer først.

Tenkte på Braun Silk-épil SoftPerfection. Er det noen som har prøvd denne?

Skjønner jo at det gjør vondt, men hvorfor skal epilator gjøre mer vondt enn voks? Det er jo det samme prinsippet?! Bruker voks på bikinilinja og syns ikke det er så vondt.. er epilator likevel så mye verre? (Under armene og på leggene bruker jeg høvel.....)

Er det det enklere og mer praktisk med epilator enn med voks? (Det er det jeg håper på...)

hilsen en som er lei av hår

Fortsetter under...

Skrevet

Den er veldig god på legger å lår, men hold deg laaaangt borte fra bikinilinjen og under armene

Skrevet

På meg bare ryker den hårene og de vokser like fort ut som når jeg barberer. Dessuten blir jeg nuppete i huden av den fordi hårene har blitt dratt i.

gardina1365380627
Skrevet

På meg bare ryker den hårene og de vokser like fort ut som når jeg barberer. Dessuten blir jeg nuppete i huden av den fordi hårene har blitt dratt i.

epilatorer lager også på meg nupper,de er vonde og bruke,men det har kansje kommet noen ny og bedre på markedet,siden sist jeg prøvde en epilator,noen år siden det nå.

Skrevet

epilatorer lager også på meg nupper,de er vonde og bruke,men det har kansje kommet noen ny og bedre på markedet,siden sist jeg prøvde en epilator,noen år siden det nå.

Jeg prøvde en ny i fjor og den var like ubehagelig og røk bare av hårene den også.

gardina1365380627
Skrevet

Jeg prøvde en ny i fjor og den var like ubehagelig og røk bare av hårene den også.

ja,da er det like greit og holde seg til høvelen,det gjør ikke vondt,og det er jo fort gjort og barbere de leggene.

Annonse

Skrevet

Den er veldig god på legger å lår, men hold deg laaaangt borte fra bikinilinjen og under armene

Skal være veldig behagelig til fjerning av kjønnshår, har jeg hørt :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...