Gå til innhold

80-tallet

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hvilken musikk hørte dere på 80-og 90-tallet?

Skrevet

Roxette og New Kids on the Block.

Men så var jeg veldig lita og da...

tut og kjør
Skrevet

Wham!

Pet Shop Boys

DuranDuran

Paul Young

Duane Loken

Style

Jahn Teigen

Limahl (ush)

og sikkert mere til, man er da blitt så gammel at langtidsminnet burde ha fungert bedre men......

Gjest Daisy
Skrevet

Eneste jeg husker fra 80-tallet er Øystein Sunde, Jannike, Aha og Micheal Jackson. Så er jo jeg født på 80-tallet også, da.

På 90-tallet gikk det i listepop, aqua, oasis, blur, no doubt etc.

Skrevet

Wham!

Pet Shop Boys

DuranDuran

Paul Young

Duane Loken

Style

Jahn Teigen

Limahl (ush)

og sikkert mere til, man er da blitt så gammel at langtidsminnet burde ha fungert bedre men......

Duane Loken, har jeg glemt, også jeg som har autografen hans og greier.

Jeg hørte ellers på Alphaville, Creation/Drama, Modern Talking, Culture Club, Spandau Ballet, UB40, Bon Jovi, Bryan Adams(var forresten på konserten på Brann Stadion, artig), Mr Mister, Gary Moore,

Ja det var det jeg kom på i øyeblikket. Hørte på mye annet også.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Roxette og New Kids on the Block.

Men så var jeg veldig lita og da...

Hehe... Meg også. Og Joe McIntyre (var det ikke det han het....?) var jo bare SÅÅÅÅ søt da!! :-)

Skrevet

husker ikke så mye fra 80-tallet.. Ble født da..

Men 90-tallet.. ah, ja da hørte jeg på alice cooper, cranberries, nirvana, seigmen, beck, smashing pumpkins, weezer, the rentals, jesus and mary chain, violent femmes, ash, offspring, prodigy, supergrass, fun lovin criminals, foo fighters... og mye mye mer.

Gjest tjohooo
Skrevet

NKOTB, Roxette, Take That, Bonnie Tyler, Metallica, Guns'n'Roses, Nirvana, Salt'n Pepa, litt variert med andre ord :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Hehe... Meg også. Og Joe McIntyre (var det ikke det han het....?) var jo bare SÅÅÅÅ søt da!! :-)

Han var drømmen, ja ;)

Snorkfrøken
Skrevet

masse S/A/W

dvs Rick Astley, Kylie Minogue, Pricess osv

+ Pet Shop Boys og div annet bra som jeg faktisk enda hører på :o)

Snorkfrøken
Skrevet

Han var drømmen, ja ;)

Isj, nei jeg likte Donnie Wahlberg.

*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...