Gå til innhold

redd for kollaps/dø


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for at kroppen skal kollapse og at jeg kommer til å dø. Er det mulig å dø av av å være for trist og anspent på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Det kommer nok ikke til å skje.Da hadde jeg vært død for lenge siden.Men man kan føle seg død inne i seg.Angsten du har nå kjennes så sterk ut.Jeg kan føle den i magen. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg akkurat nå.Skulle ønske det var noe som kunne dempe angsten din.Tror du at du klarer å få sove i natt? Har du noe du kan ta som gjør deg litt søvnigere? Er det noe vi kan gjøre så si i fra? Samtale med deg litt? bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ikke til å skje.Da hadde jeg vært død for lenge siden.Men man kan føle seg død inne i seg.Angsten du har nå kjennes så sterk ut.Jeg kan føle den i magen. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg akkurat nå.Skulle ønske det var noe som kunne dempe angsten din.Tror du at du klarer å få sove i natt? Har du noe du kan ta som gjør deg litt søvnigere? Er det noe vi kan gjøre så si i fra? Samtale med deg litt? bugge

Det var godt å høre. Beklager, ikke meningen å uroe deg nå på natten. Håper du ikke ble påvirket. Jeg skal ta noe for å sove. Huff, angst er dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Det var godt å høre. Beklager, ikke meningen å uroe deg nå på natten. Håper du ikke ble påvirket. Jeg skal ta noe for å sove. Huff, angst er dumt.

Enkelte netter kan det være lurt,men du meg ikke.Jeg kan godt sitte oppe litt og våke sammen med deg hvis du har noe på hjertet.Hvis ikke ønsker jeg deg en natt med gode drømmer og en rolig søvn.Husk at du er ikke til bry her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...