Gjest PulpaMinus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er vel problemet mitt i en linje. Jeg skjønner jo at dette må gjøres, men jeg takler ikke tanken! Får hetta når ungene får innkllingskortet i postkassa, skjelver mens de er der (med mormor eller pappa). Skoletannlegen sa i sin tid at jeg hadde "smuldretenner" og det passer utmerket i dag.... Så hvordan går jeg frem for å få narkosebehandling?? Tar jeg mitt difitale kamera, sender til en eller torturist som så av sitt gode hjerte henviser meg til noen med masse gass i flaskene sine??? Og økonomisk??? Betaler jeg inn litt og litt på forhånd til jeg har betalt inn så mye som dette vil komme på eller jobber de først og får penger etterhvert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149104-voksen-tannlegeskrekk-narkose-og-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Lider av odontofibi, jeg og, og har fått attest for dette av psykriater... Det jeg har funnet som hjelper utrolig mye (trodde aldri i mine levedager at jeg skulle frivillig opne kjeften for en tannlege EVER) er lystgass:) Har aldri vært mere medgjørlig i stolen, og brukte dette i en tid som terapi:) MEN nå er det sånn da, at dette er DYRT (noe det ikke burde være) alle former for behandling av ordontofobi pasienter er dyre, og det finnest ingen støtte å få for dette... må betale alt selv:( Nå har det gått så langt med meg, har fått tennenen mine helt ødelagt etter å hatt regulering:( der nedslitt emalje er et av problemene... tennene misser stykker osv osv osv... men uten lystgass setter jeg meg IKKE i stolen... ikke etter sist gang! Med 4 Flunipam innadbords, klikket det for meg i stolen, og jeg måtte sendes på sykehuset for å bli lagt i narkose og resten av arbeidet ble gjort der, og er ikke ferdig gjort! Nå verker det, men jeg holder ut... ikke f... om jg setter meg i stolen igjen uten maska på nasa! Sverger for evig og alltid til lystgass:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149104-voksen-tannlegeskrekk-narkose-og-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/#findComment-951942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.