Gjest linjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Da kom den fryktede mensen (tror jeg). Blødde litt til morgen i dag..... Ikke gøy... Veldig glad jeg fikk "mast" meg til sykemelding et par dager denne uken også, ikke vært gøy å være på jobb når den kom.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fdgdfh Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sykemelding pga mensen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvana1365380201 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sykemelding pga mensen?? Selvfølgelig ikke! Sykmelding til og med testdagen etter forsøket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicknicky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Huff dette var ikke kjekt. Har dere flere forsøk igjen? Greit å ha en sykemelding når det blir slik. Slapp av hjemme før du begynner i jobben igjen, det tar på når det ikke går helt slik man hadde håpet på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Huff dette var ikke kjekt. Har dere flere forsøk igjen? Greit å ha en sykemelding når det blir slik. Slapp av hjemme før du begynner i jobben igjen, det tar på når det ikke går helt slik man hadde håpet på. Dette er jo vårt første forsøk, så jeg bør vel egentlig ikke "klage"....., men ikke gøy uansett. Det med sykemelding er ikke så lett. Ringte på fredag for å få ut denne uken her (skulle egentilig teste til helga) og friskmeldingen etter det, men nei det gikk ikke. Må til time på onsdag (enda jeg var der for 1.5 uke siden). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det var synd å høre. Av og til går ikke alt som man ønsker seg. Lykke til ved evt. nytt forsøk. Lad batteriene og ta vare på deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.