Gå til innhold

mensen...

Gjest linjo

Anbefalte innlegg

Gjest linjo

Da kom den fryktede mensen (tror jeg). Blødde litt til morgen i dag..... Ikke gøy...

Veldig glad jeg fikk "mast" meg til sykemelding et par dager denne uken også, ikke vært gøy å være på jobb når den kom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silvana1365380201

Sykemelding pga mensen??

Selvfølgelig ikke!

Sykmelding til og med testdagen etter forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicknicky

Huff dette var ikke kjekt.

Har dere flere forsøk igjen? Greit å ha en sykemelding når det blir slik.

Slapp av hjemme før du begynner i jobben igjen, det tar på når det ikke går helt slik man hadde håpet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linjo

Huff dette var ikke kjekt.

Har dere flere forsøk igjen? Greit å ha en sykemelding når det blir slik.

Slapp av hjemme før du begynner i jobben igjen, det tar på når det ikke går helt slik man hadde håpet på.

Dette er jo vårt første forsøk, så jeg bør vel egentlig ikke "klage"....., men ikke gøy uansett.

Det med sykemelding er ikke så lett. Ringte på fredag for å få ut denne uken her (skulle egentilig teste til helga) og friskmeldingen etter det, men nei det gikk ikke. Må til time på onsdag (enda jeg var der for 1.5 uke siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd å høre. Av og til går ikke alt som man ønsker seg. Lykke til ved evt. nytt forsøk.

Lad batteriene og ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...