Gå til innhold

Tøffe tider..


Aries69

Anbefalte innlegg

At jeg har depresjon og angst liggende fast i meg, er jo ikke noe nytt. Men det er mye ekstra pes for tida, med uro i familien, salg av hus, kjøp av nytt hus, flytting av store pengesummer, sjefen er på ferie og jeg har alt ansvar mens hun er borte. Medisinene tar jo av toppene, men sliter med nakke -/hodesmerter og søvnproblemer. Hjelper kanskje å ta opp treningen igjen? Vet ikke om jeg trenger noen råd, kanskje heller bare å få "tømt" meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen å snakke med om dette? Hvordan tenker du at det ligger fast i deg?

mvh

Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen å snakke med om dette? Hvordan tenker du at det ligger fast i deg?

mvh

Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her!

Ja, det hørtes slitsomt ut. Noe du tror kan hjelpe deg? Du nevnte trening.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes slitsomt ut. Noe du tror kan hjelpe deg? Du nevnte trening.

mvh

trening hjelper på to måter; får ut litt av det vonde i kroppen, og får slitt ut kroppen litt. Det siste gjør st jeg får sove om natta, ikke bare ligge oppe og gruble. Dette kommer jo da i tillegg til "drugsene" jeg dessverre må hive i meg (Cipramil/Vival)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...