Aries69 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 At jeg har depresjon og angst liggende fast i meg, er jo ikke noe nytt. Men det er mye ekstra pes for tida, med uro i familien, salg av hus, kjøp av nytt hus, flytting av store pengesummer, sjefen er på ferie og jeg har alt ansvar mens hun er borte. Medisinene tar jo av toppene, men sliter med nakke -/hodesmerter og søvnproblemer. Hjelper kanskje å ta opp treningen igjen? Vet ikke om jeg trenger noen råd, kanskje heller bare å få "tømt" meg litt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du noen å snakke med om dette? Hvordan tenker du at det ligger fast i deg? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries69 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har du noen å snakke med om dette? Hvordan tenker du at det ligger fast i deg? mvh Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries69 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har du noen å snakke med om dette? Hvordan tenker du at det ligger fast i deg? mvh Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Snakk hjelper ikke, ikke som jeg har følelesen av. Det er godt de første fem minuttene etter terapi eller annen samtale, men så kommer svartsynet og uroen frem igjen... Slitsomt det her! Ja, det hørtes slitsomt ut. Noe du tror kan hjelpe deg? Du nevnte trening. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries69 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, det hørtes slitsomt ut. Noe du tror kan hjelpe deg? Du nevnte trening. mvh trening hjelper på to måter; får ut litt av det vonde i kroppen, og får slitt ut kroppen litt. Det siste gjør st jeg får sove om natta, ikke bare ligge oppe og gruble. Dette kommer jo da i tillegg til "drugsene" jeg dessverre må hive i meg (Cipramil/Vival) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.