noda Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja da er jeg her igjenn.. Jeg var flink bruker av disse sidene for 4 år siden men har bare vært innom fra tid til annen etter det. Vi har tvillingjenter på 4 som vi fikk etter første ivf forsøket i 2000. Nå har vi prøvd på søsken en stund men ikke lykktes enda.... Jeg fikk mye bivirkninger av alle hormonene så vi har no prøvd med Normal syklus. Jeg er så nervøs denne gangen at jeg vet nesten ikke hvilken fot jeg skal stå på. Vi prøvde i fjor men det mistet jeg, så prøvde vi forrige mnd men da fikk de ikke ut egget. Nå derimot er jeg på rugedag 2 el 3 jeg fikk tilbake på lørdag den 5/6. Så no sitter jeg her og venter og venter og venter.... Er det noen som er i samme "grinda"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei! Jeg tok ut egg i går .Det ble 9 stk.Fikk så utrolig vondt i magen at jeg sov i 5 timer etter uttaket.Dette er 3.forsøk,så jeg er utrolig spent.Kan ikke vente!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noda Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Jeg tok ut egg i går .Det ble 9 stk.Fikk så utrolig vondt i magen at jeg sov i 5 timer etter uttaket.Dette er 3.forsøk,så jeg er utrolig spent.Kan ikke vente!! Så spennende ) jeg hadde 5 egg for 4 år siden og alle ble befruktet og var kjempe fine. når blir tilbakeføringen din? Hvor får du behandling? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Jeg hadde 9 egg,5 ble befruktet,og skal sette tilbake 2 i morgen. Jeg er utrolig urolig denne gangen.Det er 3 gand vi prøver.Har en datter på 5,som kom på natur-metoden.Prøver på Volvat i Oslo. Håper det går bra med deg,det er en vanskelig tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.