Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt som er ganske undervektig, min BMI er 17,5.

Jeg innrømmer at jeg er ganske opptatt av kalorier og sånn, men jeg har egentlig ingen problemer med å spise.

Men jeg kommer meg sjeldent mye over 1000kcal om dagen, - selv om det anbefalte for meg er rundt 2000 kcal - og det bare for å holde den vekta jeg har nå.

Jeg lurer på; hvis jeg øker mitt kaloriinntak til f.eks. 1500 - vil jeg da gå opp i vekt? Det er jo en økning på 500 kcal, men samtidig under mitt dagsbehov...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149157-opp-i-vekt-med-1500-kcal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xautra

1000 kcal?? Da er det bare snakk om et par skiver til frokost og en bitteliten porsjon middag + et par glass juice. De aller ferreste middagsmåltider inneholder noe særlig mindre en 1000 kcal.

Høres ihvertfall ut for meg at du har et eller annen spiseproblem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...