Gå til innhold

er hele vitsen med DPS å lære å være "snil pike"?


Gjest melilla

Anbefalte innlegg

Gjest melilla

Alle sier at jeg må stå mer opp for meg selv. Ta ansvar for livet mitt. At jeg ikke kan finne meg i alt. Da jeg selv opplever at jeg blir urettferdig behandlet av DPS'en så får tonen en helt annen låt. Da kan jeg bare stikke. DA er jeg utakknemmelig for tilbudet deres. I stedenfor å påpeke at jeg har vist dem et problem så skyver dem problemet over til meg igjen. det er altså jeg som er utakknemmelig for jeg burde jo være takknemmelig for at jeg får være der et halvt år, selv uten tilstedeværende terapeut

Er ikke noe av målet med behandlingen på DPS at vi skal bli selvstendig individer og lære å ta ansvar for oss selv?

det virker ikke slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Til Melilla

Kjenner mg igjen godt i det du skriver. Har vært innskrevet med DPS tre ganger, og fikk beskjed om at jeg var utakknemlig for behandlingen.

Det samme fikk jeg da jeg var i kommunehelsetjenesten der hvor jeg ble innskrevet to ganger...

Ble skrevet ut igjen fordi dem mente på at jeg var for frisk og hadde for små problemer til å gå til behandling på begge stedene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...