Gjest fortvilet og fortapt=) Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 jeg har et lite problem som mange der ute kanskje ikke syns er noe problem likevel. for fem år siden begynte jeg i klasse med en som viste seg etter noen måneder å være forelsket i meg. men da var jeg allerede sammen med en som av alle grunner var nesten naboens hans, men de hadde ikke vært venner siden barndommen. to år etter ble det slutt mellom oss, men jeg har bare hatt sporadisk kontakt med ham(som jeg gikk i klasse med) siden. men nå i helgen samlet en gjeng fra vår gamle klasse seg og festet ilag, og det ene førte til det andre. han var jo fremdeles den samme, men det var ett eller annet som gjorde at jeg bare.....jeg falt pladask. og nå er jeg fortapt.... men jeg tør ikke si det til noen. vi rotet masse, og litt annet(ikke direkte samleie, det ville jeg ikke.) er det noen som har gode råd?bør jeg si det til ham? han likte meg den gang, men hvem vet hva han gjør nå? takker for svar. 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Du må jo ta NOE slags form for initiativ overfor han da! Prøv å ta opp kontakten, inviter han med på noe eller et eller annet så merker du etterhvert om han er interessert i noe mer. Kjør på! Du har ALT å tape på at du ikke gjør det. 0 Siter
Gjest ta en sjanse eller to Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Han misliker deg vel neppe når dere har rotet med hverandre i helgen ) Ta noen sjanser her i livet, ellers sitter du på aldershjemmet som 90 åring og angrer på alt du ikke gjorde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.