amber sun Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Da blir jeg borte fra dol en stund...reiser på ferie om *ser på klokka* litt over en time. Ingrid ligger søtt og sover i senga, og venter på å bli henta inn i bilen i halvsøvne. Så bærer det til danmarksfergen og dyrepark, akvarium, legoland, badeland, bestemorbesøk etc etc de neste par (nesten) ukene. God ferie til dere andre som drar nå! Kommer til å savne dol innimellom, men kommer sterkt tilbake etterpå *jepp-er-avhengig* So long, 0 Siter
Carina82 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Dere får ha god tur og kose dere masse! Fant du ut av skoene forresten?? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Dere får ha god tur og kose dere masse! Fant du ut av skoene forresten?? Takk. Jeg tar med alle...vi har bilen, så vi har plass. Men tar vi fly, blir det nok bare to par sko. Skjønner at det kanskje kan bli litt mye. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 God ferie - husk bilder da!:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 God ferie - husk bilder da!:-) Det ble 218 bilder... som ble sortert på pc'en igår kveld etterat vi kom hjem. En deilig ferie! Skal forresten prøve å maile deg de fyrtårnbildene vi fikk tatt før batteriet gikk tomt, det var spesielt å overnatte på fyret. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Det ble 218 bilder... som ble sortert på pc'en igår kveld etterat vi kom hjem. En deilig ferie! Skal forresten prøve å maile deg de fyrtårnbildene vi fikk tatt før batteriet gikk tomt, det var spesielt å overnatte på fyret. Fint, jeg tar en uke feie fra i dag. Men det er god plass på min server:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.