Gå til innhold

egotråd 2

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Negativt motstykke til den første..Hva er du misfornøyd med ved deg selv?

Personlig er jeg misfornøyd med at jeg skravler for mye, er lite "mystisk" og at jeg er svært fordommsfull og dømmer folk grovt på førsteinntrykk og kan mislike dem for alltid.. Og for at jeg blir så RASENDE på kjæresten..Og fordi jeg sjusker unna ting når de ikke passer meg å gjøre : lat..

Og fordi det ikke er noen pilser i kjøleskapet nå som jeg har lyst på en, fordi jeg drakk opp de to som var der i går..:-(

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Huff, er redd jeg blir deprimert viss jeg begynner... Puppene kunne vært litt fatere etter ca to år med amming... Kunne vært slankere... men det går kun på utseende.. Også er jeg litt hissig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Magen! Jeg blir kvalm av å se på den.

For det andre: Jeg er et rotehue!!! Har ca ALDRI lyst til å rydde, har bare lyst til å rote, rote, rote og rote. Skulle ønske jeg var en ryddig person som likte å ha det ryddig rundt seg. Eller enda bedre - om sambo var ryddig! Men han er nesten like ille som meg...

Også sitter jeg vel kanskje for mye foran pc-en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg kan være litt påstelig noenganger, og selv om jeg etter hvert innser at jeg tar feil så nekter jeg ofte der og da for at jeg tar feil selv om jeg vet hvor dumt det jeg sier høres ut, og så har vi det gående.

Jeg hater å diskutere for en sak når jeg ikke engang er enig med det jeg selv sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Huff, er redd jeg blir deprimert viss jeg begynner... Puppene kunne vært litt fatere etter ca to år med amming... Kunne vært slankere... men det går kun på utseende.. Også er jeg litt hissig...

Er veldig humørsyk om dagen, men det kan være fordi jeg kjeder meg!(driver og søker på jobber)

Har lagt på meg, men ikke så mye....MEN...alt har lagt seg på magen...æsj, den buler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edition81

Jeg er utrolig sta, kverulerer, snakker uten å tenke og sier ting jeg ikke burde sagt, klarer ikke alltid å ta avgjørelser alene, trives ikke i mitt eget selskap.

Er ikke tynn nok, ikke høy nok, ikke pen nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Snakker for mye.

Klarer for sjelden å ikke presentere mine meninger som den egentlige sannhet. (Selv om jeg prøver...)

Trener ikke lenger.

Alt for pliktoppfyllende. Noe som fører til at jeg bare får dårlig samvittighet, får egentlig ikke gjort mer.

Er lite sosial for tiden, jeg som egentlig elsker å være sammen med venner hele tiden.

Men kommer sommeren, og jeg er et sommerdyr :-) Varme netter, vin, bøker, ferie, salater, og ikke minst - venner i hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske fornøyd selv om nok mye kunne vært bedre, men en ting er at jeg aldri klarer å komme i gang med å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er misfornøyd med at jeg så skjelden greier å slappe av.Da må jeg reise bort.

Selv om jeg tilsynelatende slapper av (slik som å sitte her)tenker jeg alltid på mine neste gjøremål. Planlegger hva som må gjøres i morgen osv.

Skulle ønske jeg kunne koble helt av og gi litt mer f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lyntiger

Er mest missfornøyd med at jeg er veldig sjenert og klarer dermed sjeldent å få kontakt med folk. Folk som dømmer andre pga førsteintykket trekker seg unna..

Ellers kunne jeg tenkt meg flatere mage, venner, lysere hår (har en stygg mellomfarge), være høyere, være mer spennende.. hmm.. Mest av alt savner jeg venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edition81

Er mest missfornøyd med at jeg er veldig sjenert og klarer dermed sjeldent å få kontakt med folk. Folk som dømmer andre pga førsteintykket trekker seg unna..

Ellers kunne jeg tenkt meg flatere mage, venner, lysere hår (har en stygg mellomfarge), være høyere, være mer spennende.. hmm.. Mest av alt savner jeg venner..

Har du ingen venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lyntiger

Har du ingen venner?

Ikke akkurat nå nei.. Da jeg flyttet hjemmenfra var jeg dum og trekte meg unna fordi typen min ikke likte vennene mine. Da jeg innsåg det var det forsent, og de vil ikke ha noe med meg å gjøre nå.

Desuten er jeg for sjenert til å få kontakt med nye :/ kjipt, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geddo

Er misfornøyd med at jeg så skjelden greier å slappe av.Da må jeg reise bort.

Selv om jeg tilsynelatende slapper av (slik som å sitte her)tenker jeg alltid på mine neste gjøremål. Planlegger hva som må gjøres i morgen osv.

Skulle ønske jeg kunne koble helt av og gi litt mer f...

Ja, skal vi se.....

skeiet ut i helgen med altfor mye snacks, og jeg som går på grethe roede og greier.

Jaja, har i allefall kommet i de gamle buksene mine( seier)

Er et rotehode, kunne godt ha skjerpet med med husarbeid.

Mer kvalitetstid til familien hadde ikke vært dumt, men det kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skorpionfisken

Jeg er for tykk. Har ikke noe fin profil, men ser fin ut forfra. Tennene mine er skadet. Skulle trent mer.

Jeg er for opptatt av hva andre mener om meg. Men har blitt mer faenivoldsk med årene. Er tøffere i kantene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lannie

For små pupper, kunne vært litt mindre hengende og gjerne utover brystvorter. Magen kunne vært flatere. Nakken ser litt skjev ut. Jeg blir altfor lett depresiv. Altfor sårbar. Sta. Dum!! Burde søke trøst og støtte når jeg trenger det. Noen flere jentevenner hadde ikke skadet.

Dette var da ikke bra for humøret. Ramse opp alt som plager meg.. flirer likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

For små pupper, kunne vært litt mindre hengende og gjerne utover brystvorter. Magen kunne vært flatere. Nakken ser litt skjev ut. Jeg blir altfor lett depresiv. Altfor sårbar. Sta. Dum!! Burde søke trøst og støtte når jeg trenger det. Noen flere jentevenner hadde ikke skadet.

Dette var da ikke bra for humøret. Ramse opp alt som plager meg.. flirer likevel

Utseende er ikke det som teller hvis du er vakker inni *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...