Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uhuuu
Skrevet

Jeg vil operere meg.

Etter mye og kraftig slanking sitter jeg igjen med to vrengte baklommer.

Jeg er 180 høy.

Bruker 90 rundt og klarer ikke å fylle en B cup om jeg prøvde aldri så mye.

Hat lyst å løfte dem og fylle dem opp litt.

Men hvor i bergen er det beste priser,noen som vet det?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hos plastikkirurgisk institutt i Bergen koster det 26000. Tror det er det billigste jeg har hørt.

Gjest uhuuu
Skrevet

Hos plastikkirurgisk institutt i Bergen koster det 26000. Tror det er det billigste jeg har hørt.

oi,takk for svar.Synes det hørtes ut som en grei pris.

• 4 uker senere...
Skrevet

Når du vurdere en så drastisk operasjon som dette bør du ikke sette pris som første kriteriet. Jeg har nå født tre barn, og har brukt mange hundre timer i reseach for å finne den beste kirurgen i landet. Jeg kjøper jo tross alt ikke 1 liter melk her, så jeg ønsker det beste resultatet, utført av den beste legen som kan oppdrives. Om det koster 23.000 eller 27.000 er likegyldig. TENK DEG NØYE OM.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...