Gå til innhold

Bostøtte..

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Hvor søker jeg om dette? har jeg krav på det? jeg har husleie på 3000 pluss strøm. Inntekt er stipend og lån på ca 8000kr pluss farsbidrag for to og barnetrygd for tre. Er alenemamma. Evt; hvor mye får jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd..

De tar selvsagt hensyn til 2002, siden ligningen for 2003 ikke er klar ennå.

Uansett: Send søknad til din kommunes boligkontor. Skulle du "bare" få 250 kr/mnd er det tross alt 3.000 kr/årlig. (Omkring det dobbelte av hva en 5-6 ukers streik gav)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar selvsagt hensyn til 2002, siden ligningen for 2003 ikke er klar ennå.

Uansett: Send søknad til din kommunes boligkontor. Skulle du "bare" få 250 kr/mnd er det tross alt 3.000 kr/årlig. (Omkring det dobbelte av hva en 5-6 ukers streik gav)

Men jeg har gått ned ca 5000 i mnd siden 2002...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har gått ned ca 5000 i mnd siden 2002...

Dersom en har hatt evsentlig inntektsnedgang siden ligningsåret, kan du søke om å få lagt til grunn inntekten i stønadsperioden. Det må du selv be om og dokumentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom en har hatt evsentlig inntektsnedgang siden ligningsåret, kan du søke om å få lagt til grunn inntekten i stønadsperioden. Det må du selv be om og dokumentere.

Tusen takk. Snakket akkuratt med sosialkontoret og de sa det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått vite hva som er øvre inntektsgrense for din husstand slik at du vet noe mer om du får bostøtte?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått vite hva som er øvre inntektsgrense for din husstand slik at du vet noe mer om du får bostøtte?

:)

Nei, men jeg har en inntekt på ca 13000 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd..

Dette er punkt E på skjemaet, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøre kalkulatoren med de tallene du mener er de rette for denne perioden, og få ut et rimelig korrekt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...