siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvor søker jeg om dette? har jeg krav på det? jeg har husleie på 3000 pluss strøm. Inntekt er stipend og lån på ca 8000kr pluss farsbidrag for to og barnetrygd for tre. Er alenemamma. Evt; hvor mye får jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 http://bostotte.husbanken.no/index.do?s=_VelgModell&a=goStartPrescorePublikum&p=velgModellBean&Portal=Hovedportal&MenuItem= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 http://bostotte.husbanken.no/index.do?s=_VelgModell&a=goStartPrescorePublikum&p=velgModellBean&Portal=Hovedportal&MenuItem= Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd.. De tar selvsagt hensyn til 2002, siden ligningen for 2003 ikke er klar ennå. Uansett: Send søknad til din kommunes boligkontor. Skulle du "bare" få 250 kr/mnd er det tross alt 3.000 kr/årlig. (Omkring det dobbelte av hva en 5-6 ukers streik gav) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 De tar selvsagt hensyn til 2002, siden ligningen for 2003 ikke er klar ennå. Uansett: Send søknad til din kommunes boligkontor. Skulle du "bare" få 250 kr/mnd er det tross alt 3.000 kr/årlig. (Omkring det dobbelte av hva en 5-6 ukers streik gav) Men jeg har gått ned ca 5000 i mnd siden 2002... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men jeg har gått ned ca 5000 i mnd siden 2002... Dersom en har hatt evsentlig inntektsnedgang siden ligningsåret, kan du søke om å få lagt til grunn inntekten i stønadsperioden. Det må du selv be om og dokumentere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Dersom en har hatt evsentlig inntektsnedgang siden ligningsåret, kan du søke om å få lagt til grunn inntekten i stønadsperioden. Det må du selv be om og dokumentere. Tusen takk. Snakket akkuratt med sosialkontoret og de sa det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har du fått vite hva som er øvre inntektsgrense for din husstand slik at du vet noe mer om du får bostøtte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har du fått vite hva som er øvre inntektsgrense for din husstand slik at du vet noe mer om du får bostøtte? Nei, men jeg har en inntekt på ca 13000 i mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd.. Dette er punkt E på skjemaet, om jeg husker riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men der tar de hensyn for 2002...Og da hadde jeg mer penger. der sto det at jeg fikk 224 kr i mnd.. Du kan kjøre kalkulatoren med de tallene du mener er de rette for denne perioden, og få ut et rimelig korrekt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.